Hallo allemaal,
Het is wel een aardig initiatief om je in het forum wat nader voor te stellen. Je kunt dat natuurlijk ook in het profiel doen, maar dan minder uitgebreid.
Mijn naam is Donald en ik woon in het Hageland, een heuvelachtige streek tussen Leuven en Diest in België. Ik ben geboren en getogen in Nederland en heb als laatste woonplaats in Nederland 21 jaar in Deventer gewoond waar het grootste deel van mijn familie vandaan komt. Sinds juni 2003 woon ik nu in voorgoed in België en ben nu huisman van beroep.