ff voorstellen

60 berichten - 5463 x bekeken

Dag allemaal,

Heb altijd veel foto's gemaakt tijdens mijn reizen naar Azie, maar nooit goed gekeken naar compositie en lichtinval, etc. Ben pas begonnen met een fotografiecursus en ik leer enorm veel.

Ik hoop dat ik op dit forum nog meer inspiratie opdoe door mijn eigen foto's te posten en te kijken naar het werk van anderen.

Verheug me erop!

--Renate

hoi iedereen,

ik ben Dhana Leemans en laatste jaar studente architectuur. ik ben nog niet lang bezig met fotografie maar heb de passie ervoor van mijn ouders meegekregen. ik ben enkele van mijn beginners foto's aan het oploaden op de site. hopelijk krijg ik wat opbouwende kritiek zodat mijn foto's erop vooruit kunnen gaan.

groetjes

hoi iedereen,

ik ben Dhana Leemans en laatste jaar studente architectuur. ik ben nog niet lang bezig met fotografie maar heb de passie ervoor van mijn ouders meegekregen. ik ben enkele van mijn beginners foto's aan het oploaden op de site. hopelijk krijg ik wat opbouwende kritiek zodat mijn foto's erop vooruit kunnen gaan.

groetjes

Omdat ik weer actief ben op deze community zal ik me even ook maar even voorstellen.

Jan is de naam en ik kom uit Lelystad. Vanaf februari 2008 op NGFC.
Van kind af aan ben ik geïnteresseerd in fotografie, mijn eerste camera kreeg ik toen ik 12 was.
Ik fotografeer al een tijdje, eerst met analoge Nikon apparatuur maar een jaar
of 10 geleden ben ik overgestapt op Canon. Mijn flitser ligt ongebruikt in de kast omdat ik
alleen fotografeer met bestaand licht.
Om de essentie van fotografie te behouden manipuleer ik mijn beelden zo weinig
mogelijk, ik vindt dat meer grafische beeldbewerking, vandaar dat ik ook niet
zo van het "framen" hou. Ieder zijn voorkeur zullen we maar zeggen.

Leuk dat we de passie voor fotografie gemeen hebben...

Groet,
Jan

Een leuk idee.... Hallo allemaal.

Mijn naam is Jeroen van Gein en ik ben sinds mei 2009 begonnen om foto's te plaatsen op deze site.