Bereikbaarheid van de site

15 berichten - 1142 x bekeken

De foto is te klein dus, 1500 pixels is niet tussen 2000 en 3000.

Groetjes

Loulou

ik probeer al ruim een uur een foto voor de fotowedstrijd te uploaden.

Bestand is ong 300 kB, afmeting breedste zijde is kleiner dan 1500 pixels.

Nu krijg ik steeds de melding dat ,

1.) mijn bestand niet groter mag zijn dan 4Mb en

2.) dat de langste zijde van de foto tussen de 2000 en 3000 pixels mag zijn.

Wat gaat er nou fout?? 

Deze melding herken ik niet, wel is het niet altijd mogelijk om m'n eigen foto's te bekijken (altijd nieuwsgierig naar kliks enzo.)
Groeten,

Bram.

@jcIP, het heeft geen nut hier in het forum te klagen. Stuur een email naar de redactie via de link 'contact' onderaan deze pagina.

onmogelijk en foto upload voor de prijskamp, altijd melding "een ogenblik..." 30min achter blij de zelfde!!

jclP

@Irene: Als ik op jouw profiel doorklik gebeurd het consequent, bij anderen niet. Nu wordt ik dus steeds nieuwsgieriger ;)

Yep hetzelfde probleem hier,maar ik zie dat NG er al mee bezig is.

Groetjes,Irene

Beste allemaal,

Dank voor jullie melding. Er wordt naar het probleem gekeken. We plaatsen hier een melding wanneer het opgelost is.

Met vriendelijke groet,

SupportNGFC

Ik heb deze error melding ook al een paar keer gekregen hier! Roze achtige bladzijde...

Tot nu toe nog geen problemen gehad met de bereikbaarheid van de site, maar misschien juich ik te vroeg.

De meldingen zouden wel aanleiding moeten zijn voor TechNGFC een onderzoek te doen naar de oorzaak van de errormeldingen.

Groetjes,

Donald

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....