Meest Bekeken

43 berichten - 1944 x bekeken

Beste communityleden,

Het blijkt dat de meting wat meer duidelijkheid behoeft. Het systeem werkt als volgt:

* onder iedere foto zie je het totaal aantal keer dat de foto bekeken is, waarbij het IP-adres in acht wordt genomen (dus per IP-adres max. 1x)
* onder 'Meest bekeken' zie je alleen de foto's die in de afgelopen 24 uur geupload en het meest bekeken zijn; ook hier wordt het IP-adres in acht genomen.

De Meest Bekeken pagina's toont dus de foto's die het meest populair waren in de afgelopen 24 uur. De reden dat het systeem zo functioneert is om het vers te houden en iedereen aan bod te laten komen; sommige foto's hebben zulke hoge views, dat ze anders altijd bovenaan zouden blijven staan.

Omdat het nog wel interessant is voor de plaatser van de foto om te weten hoe veel een foto in totaal bekeken is (ook op een langere termijn dan 24 uur), wordt dit getoond op de fotodetailpagina.

We hopen dat dit het verheldert!

Hartelijke groet,

Support NGFC

Als dit zo is vind ik het een schandaal,dat zou dus betekeken dat er steeds foto's bij meest bekeken staan die daar niet horen te staan.

Met andere woorden,de foto's die er wel horen te staan staan er niet. Dat is erg leuk voor de fotografen onder ons die serieus bezig zijn en meest bekeken beschouwen/beschouwden als een graadmeter of hun foto's daadwerkelijk goed zijn.

NG ik wil jullie dringend vragen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen aub.Want dit moet niet kunnen!

Eens Frank, heldere stelling hoor,

groetjes,

loulou

Hoi LouLou

Dank voor je reactie

Ik ben/was in de veronderstelling, dat als ik op mijn eigen foto's klik, de teller blijft staan......dus NIET aanteld.

Als ik meerdere keren op een foto kijk van een mede gebruiker dat de teller dan ook alleen maar de eerste keer vooruit gaat en niet iedere keer dat ik die foto bekijk. Vaak bekijk ik een foto meedere keren voor dat ik commentaar geef, zeker als het commentaar iets kritischer is.

Natuurlijk kijk je naar je eigen foto, zeker als je reactie hebt gekregen.

Dus de huidige teller stand onder iedere foto , is niet de ware tellerstand. Als dat zo is .....waarom staat de tellerstand dan onder iedere foto. Heeft m.i. dan ook weinig waarde. Mijn mening hierover is ---of goed tellen ...of niet tellen.  

gr. Frank

beste Frank, in het verleden was MB niet hufterproof en klikte men zichzelf daarna...feitelijk had het dus beter "meest zelf geklikt "kunnen heten. daar heeft NG een aanpassing op gemaakt.

Als het goed is...maar wellicht kan NG zelf nog verduidelijken...geldt nu nog steeds één klik per IP-adres.

De voor ons zichtbare teller op de site onder een foto telt echter wel door als je zelf op een foto klikt..dat doe je bijvoorbeeld ook als je een mail bericht hebt gehad dat er een commentaar onder je foto is...in de MB teller telt dat dus niet mee.

Moet zeggen dat ik dit zelf niet erg inzichtelijk vind zo ook, voor mij zou de IP-adres teller ook zichtbaar mogen zijn op de site zelf voor ons...lijkt mij wat duidelijker voor iedereen,

groetjes,

Loulou

Hoi NG en mede gebruikers

Mij is de afgelopen weken, meerdere malen opgevallen, dat de meest bekeken foto's.......niet de meest bekeken foto's zijn. Een paar keer hadden mijn foto's er moeten staan en een hoop andere keren hadden er andere foto's van andere gebruikers er moeten staan.

We willen volgens mij allemaal, dat je eigen foto's zoveel mogelijk in beeld zijn , als ze er recht op hebben. Je foto aan een zo groot mogelijk publiek laten zien.

Vraagje------ Kan dat zo ingesteld worden , dat de juiste foto's weer op de juiste plaats staan ???

Alvast bedankt,   gr. Frank

Dank support, gelukkig zijn de geesten nu weg.

Groet, Antoine

Beste allemaal,

Het klopt dat de telling van de foto's er uit heeft gelegen, dit was onvoorzien. Om ervoor te zorgen dat tijdens de Fotowedstrijd van dit jaar de site optimaal kan blijven draaien, hebben we servercapaciteit vergroot. Hierdoor zijn de views van de foto's een korte periode niet geteld. Na een aanpassing is deze functionaliteit weer hersteld.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

SupportNGFC

Hahaha,chaos dus,dat is het! Maar volgens mij is de 0 opgelost,ik zie weer 2 tjes en 3tjes nl.

Kun je lang wachten. Ik denk dat ik het gevonden heb, kijk bij "keuken" van markdeweger dan zie je de oplossing van het raadsel. En...mark merkt toch niets want 1 =1 en iedere nul erbij is nog steeds 1.......

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....