Profielfoto wijzigen

25 berichten - 1410 x bekeken

Ik ben, helaas helaas, ook niet positief over de veranderingen. Toegegeven, het debacle van vorige keer hebben we nu niet maar een aantal veranderingen begrijp ik niet.

- Ontbreken home-knop: daarover is alles al gezegd.
- Maar wel een wis-knop bij de reactie op een foto...al zit ik daar niet echt op te wachten. Heb deze al twee keer per abuis ingedrukt en kon alles weer opnieuw tikken.
- De ene pagina met witte achtergrond, de andere zwart (door mij al tot 'rouwpagina' omgedoopt): ik begrijp de redenatie erachter niet en zie het geswitch tussen wit en zwart als een nadeel. Overigens vind ik witte letters op een zwarte achtergrond niet echt lekker weglezen...Logischer; het groot formaat foto een donkerder achtergrond mee geven en de rest wit te laten.
- kleinere letters: is al vermeld.
- Commentaarbox zit nu onderaan, na alle reacties op een foto. Niet logisch m.i. Nu wordt ik gedwongen tot wat sroll-werk wil ik de foto nogmaals zien.
- Forum reacties zonder het onderwerp erbij vermeld te zien op de homepage: is al besproken.
- Logica is nog steeds ver te zoeken in het forum. Nieuwste reactie hoort gewoon altijd bovenaan te staan en niet de laatste pagina die ik heb bekeken. Ik heb nog nooit zo'n slecht forum gezien eerlijk gezegd.

@ Corine @ Ingrid @ de rest, zelf heb ik van de home page een favoriet buttom in de bladwijzerbalk gemaakt, ik heb Google Chrome, weet daarom niet of dit ook bij andere browsers mogelijk, maar het is een, in mijn ogen, tijdelijke oplossing, je kan nu wel in één keer van elke willekeurige pagina of site naar de home page.

Gr. Jacob

@ingrid..op de zwarte pagina dan klik ik de ..TERUG aan ..dan kom je op de witte pagina...dan klik ik FOTOCOMMUNITY..aan ,ja een omweg maar voor nu  in iedere geval de oplossing op dit moment..(voor mij)..misschien ook voor anderen..?die homeknop was gewoonweg de makkelijkste weg......

groetjes corine

OK...maar die knop kan je toch niet zien als je op een 'zwarte pagina' zit?

Groetjes, Ingrid.

oke ben eruit .homeknop =nu fotocommunitie 1x aaklikken geworden..helemaal blij naTUURLIJK.....:)

groetjes corine

ja nu krijg je dan ...... E.T fone.. HOME.......is een grapje met een strikje erom heen....

groetjes corine

Moet ook wennen hoor, ik mis ook zeker de -home-functie. Zit nu echt te zoeken hoe ik weer terug kan naar de beginpagina. Bovendien is om wat voor reden dan ook het lettertype waarin ik typ heel klein, zelfs met bril/lenzen moeilijk te zien! Toch lastig als je reacties wilt geven en zoals hier een forumbericht achterlaten.

Zie op dit moment ook nog niet echt het voordeel in van de vernieuwing. Vind het eerder wat rommeliger overkomen. Waarom de zwarte achtergrond, en zodra je in het profiel van iemand wilt kijken of naar de beginpagina (home) is alles weer met witte achtergrond. Wat is het nut hiervan? Lijkt zo of er twee verschillende layouts door elkaar spelen, niet echt duidelijk.

groetjes,
Thirza

hopelijk zonder typefouten, maar kan ik moeilijk zien zo met die kleine letters!

Als je voorheen on-ingelogd op een foto stond en je wilde er een reactie bij plaatsen, dan kon je daar ook inloggen en bleef je bij die foto ..... tegenwoordig niet meer... vervelend, vooral als het om een foto gaat die al een tijd terug geplaatst is.

Kunnen ze de hele zooi niet een jaar terugzetten, toen was alles nog perfect, die goeie oude tijd, zucht.....!!!

er zat altijd een knop ..HOME.. dan ging je naar de beginpagina toe...wel heel makkelijk..:)

groetjes corine

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....