Ik ben, helaas helaas, ook niet positief over de veranderingen. Toegegeven, het debacle van vorige keer hebben we nu niet maar een aantal veranderingen begrijp ik niet.
- Ontbreken home-knop: daarover is alles al gezegd.
- Maar wel een wis-knop bij de reactie op een foto...al zit ik daar niet echt op te wachten. Heb deze al twee keer per abuis ingedrukt en kon alles weer opnieuw tikken.
- De ene pagina met witte achtergrond, de andere zwart (door mij al tot 'rouwpagina' omgedoopt): ik begrijp de redenatie erachter niet en zie het geswitch tussen wit en zwart als een nadeel. Overigens vind ik witte letters op een zwarte achtergrond niet echt lekker weglezen...Logischer; het groot formaat foto een donkerder achtergrond mee geven en de rest wit te laten.
- kleinere letters: is al vermeld.
- Commentaarbox zit nu onderaan, na alle reacties op een foto. Niet logisch m.i. Nu wordt ik gedwongen tot wat sroll-werk wil ik de foto nogmaals zien.
- Forum reacties zonder het onderwerp erbij vermeld te zien op de homepage: is al besproken.
- Logica is nog steeds ver te zoeken in het forum. Nieuwste reactie hoort gewoon altijd bovenaan te staan en niet de laatste pagina die ik heb bekeken. Ik heb nog nooit zo'n slecht forum gezien eerlijk gezegd.