Vernieuwing nationalgeographic.nl

119 berichten - 3474 x bekeken

Grrrrrr, the "wolfskin" is back.....

Goede morgen

Tot zover heb ik geen probleem met de vernieuwing van jullie site,het ziet er prachtig uit. Het enigste wat mij stoort is dit, wanneer ik reageer op een foto en weer terug wil naar het overzicht klik ik op TERUG en kom ik gewoon terug op de foto waarop ik heb gereageerd nu moet ik weer op TERUG klikken om op het overzicht te komen :( Heb ik op iemands profiel gekeken en ik kom met veel klikken op het overzicht terug en al op een x aantal foto`s hebt gereageert en ik ga naar GALERIE kom ik gewoon weer terug op het profiel waar ik  x foto`s terug hebt gezien. Ben ik nu de enigste die hier last van hebt of zie ik iets over het hoofd.

Wanneer ik op een foto reageer wil ik gewoon weer terug naar het overzicht en niet met tig klikjes.

Gr. Eugenie

Helemaal waar Donald goede tip!

Gelukkig weer iets sneller

Wel, ik ben nog niet zo lang actief op NG, maar heb heel veel ervaring op andere internationale forums zoals Redbubble en DeviantArt, en ik moet zeggen dat daarbij vergeleken NG wel ERG traag is, en erg gebruikers-onvriendelijk. Dat zou, voor een site van zo'n hoge kwaliteit en 'status', toch echt beter moeten kunnen!

Behalve het voortdurend moeten zoeken hoe je weer van het ene naar het andere gaat - van je profiel naar je foto's bijvoorbeeld, en omgekeerd (op sommige pagina's missen bepaalde links gewoon) - is één van de dingen die ik echt niet begrijp dat het niet mogelijk is om rechtstreeks op je foto-pagina te antwoorden op de commentaren die je krijgt. En ook dat je niet op de site zelf berichten kan krijgen van updates door de mensen die je volgt - én van reacties van anderen op jouw commentaren.

Om maar enkele hinderlijke dingetjes te noemen die me zo meteen te binnen schieten.

Deze versi beter dan tevoren? - Da's mooi! - doe zo voort, NG , er blijft nog een heleboel te verbeteren ;)  !! - En toch veel dank voor het beschikbaar maken van dit platform om ons werk te delen met anderen. Dat is zeker gewaardeerd!

NG is gewoon erg traag, ik heb vandaag eens geteld en soms duurt het 8 seconden voor ik op de homepage kom.

Geen problemen op zoom,fotoo.nl etc. NG is erg traag soms en het steeds via het menu op je eigen profiel terug komen vind ik ook nog steeds een minpunt.

Net als het feit dat je meest bekeken alleen kunt zien in je eigen profiel. Soms ben ik meest bekeken en moet ik het van anderen toevallig horen via mijn mail,dat is toch wel een beetje vreemd...

Hallo Marjan,

Ben ook op andere sites bezig, niet zoveel hoor, maar heb dit eigenlijk ook alleen maar bij NG, gaat wel iets beter nu, maar bij die andere komt dat nooit voor.

Wat Donnie schrijft is voor mij als pc dummy chinees.

Hoi Marjan,

Ga eens langdurig surfn op een andere site dan NG en kijk of je dan ook vastloopt. Misschien eens een andere fotosite langer gaan bekijken. Kijk ook eens naar de temperatuur van de processor en de grafische kaart. Moet de processor en de grafische kaart veel rekenwerk doen, dan wordt die behoorlijk warm. Vaak is een processor beveiligd tegen te warm worden en dan schakelt de pc naar een lagere snelheid of stopt gewoon even tot de processor is afgekoeld. Met het gratis programma Speccy kun je de temperatuur en meer in de gatenn houden. Je kunt het downloaden van: http://www.piriform.com/speccy 

Groetjes,

Donald

Hoi allemaal

Ik zit met het volgende probbleem: Sinds de vernieuwing van NG loopt mijn computer erg vaak vast als ik op NG zit. Nu vraag ik mij natuurlijk wel af of dit bij meerdere gebruikers het geval is of dat het puur aan mijn computer ligt. Eigenlijk kan ik mij  niet voorstellen dat het aan NG ligt maar het is gewoon heel toevallig dat het steeds op NG gebeurt. Zeld heb ik het vermoeden dat mijn computer een beetje een mankementje heeft en doordat NG misschien een zware site is hij vastloopt. Maarrrr....Ik ben dus totaalcomputerondeskundig en misschien raakt mijn theorie kant nog wal. Maar ik wilde jullie toch graag even vragen om te zien of ik echt de enige ben of dat er toch meeredere mensen met dit probleem zijn. En wie weet is er iemand die mij een tip kan geven.Help,help,help want ik kan bijna geen reacties meer geven en dat is natuurlijk wel de bedoeling. Zo,dit ging gelukkigf zonder vastloper,haha. Alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes marjan

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....