Wel, ik ben nog niet zo lang actief op NG, maar heb heel veel ervaring op andere internationale forums zoals Redbubble en DeviantArt, en ik moet zeggen dat daarbij vergeleken NG wel ERG traag is, en erg gebruikers-onvriendelijk. Dat zou, voor een site van zo'n hoge kwaliteit en 'status', toch echt beter moeten kunnen!
Behalve het voortdurend moeten zoeken hoe je weer van het ene naar het andere gaat - van je profiel naar je foto's bijvoorbeeld, en omgekeerd (op sommige pagina's missen bepaalde links gewoon) - is één van de dingen die ik echt niet begrijp dat het niet mogelijk is om rechtstreeks op je foto-pagina te antwoorden op de commentaren die je krijgt. En ook dat je niet op de site zelf berichten kan krijgen van updates door de mensen die je volgt - én van reacties van anderen op jouw commentaren.
Om maar enkele hinderlijke dingetjes te noemen die me zo meteen te binnen schieten.
Deze versi beter dan tevoren? - Da's mooi! - doe zo voort, NG , er blijft nog een heleboel te verbeteren ;) !! - En toch veel dank voor het beschikbaar maken van dit platform om ons werk te delen met anderen. Dat is zeker gewaardeerd!