inloggen, zoekfunctie, abonnementen, favourieten en nieuwe beoordelingen

8 berichten - 630 x bekeken
Dat is inderdaad een foutje in één van de scripts, denk ik. Je raakt dan inderdaad spontaan uitgelogd.

Met "alle mogelijkheden" bedoelde ik: neus eens rond in je profiel om te kijken welke mogelijkheden er allemaal zijn.
Groeten,
Bram.
reactie op het probleem van Thomas. Ja, dat heb ik ook, als ik klik op de grote foto op de homepagina en ik zou deze willen beoordelen moet ik opnieuw inloggen. Als ik vandaaruit verder wil moet ik ook opnieuw inloggen. Alleen als ik terug ga via de "een pagina terug gaan" blijkt dat ik nog steeds ben ingelogd. Er is mee te leven, maar vreemd is het wel.
Vr.gr. Aat
Ik ben net naar home gegaan, toen op de grootste foto geklikt, toen op vorige gedrukt, toen weer de grootste aangeklikt, toen naar mijn profiel gegaan, toen weer naar home, toen een kleine uit de bovenste rij met recente foto's aangeklikt, toen op vorige, toen weer een uit die rij, toen naar mijn profiel en ik was nog steeds ingelogd. Dus nee nergens last van :)
Is dat bij jullie ook dat als je ingelogd bent, en je klikt op een foto op de hoofdpagina (die in het groot staat, dus geen meest bekeken ofzo) dat je je dan weer opnieuw moet inloggen?
Yes, het werkt ook bij mij. Ik kreeg het bericht dat artinnature een nieuwe foto geplaatst heeft.
Dank je, dat is wat ik zocht. Ik heb overal "melding via email" aangevinkt dus ik ben op alles voorbereid. Bedoel je dit trouwens met "alle mogelijkheden" of is er nog ergens een optie/tabblad die "alle mogelijkheden" heet? Nu zou ik alleen nog graag hulp krijgen bij inloggen, zoekfunctie en favourieten dus als iemand hier toch nog een uitvinding voor heeft, laat het me dan aub weten voordat ik weer uitgelogd raak aub! :)
inloggen: tja, veiligheid boven alles...
Wat betreft favorieten: volgens mij kun je dat niet zien. Aanbevelingen en Vrienden wel.
Bij berichten kun je een aantal instellingen wijzigen. zo kun je aangeven een bericht te willen ontvangen bij een nieuw commentaar/beoordeling. Dit geldt ook voor abonnementen die je hebt genomen op andermans foto's. Vervolgens kun je ze zelfs naar je eigen mailadres laten sturen.
Als het niet te lang duurt om dit te lezen dan kun je ook even kijken bij alle mogelijkheden. Let er wel op dat je in de tussentijd niet uitgelogd raakt! ( grapje)
Groeten,
Bram.
Weet iemand een oplossing voor deze dingen:
1 Ik vind het al verspilde energie als ik iedere dag opnieuw moet inloggen, laat staan iedere 15 minuten dat ik inactief ben.
dit is ook heel storend als je een enorm bericht aan't tiepen bent en ondertussen gestoord wordt, vervolgens op verzenden of beoordelen klikt en je dan de melding krijgt dat je hiervoor ingelogd moest zijn.
2 Ik moet steeds opnieuw het trefwoord invullen om de bijbehorende resultaten te zien. Als ik namelijk 1 foto uit die resultaten bekijk en op vorige druk dan dan staat er dat de webpagina verlopen is.
Zo moet je dus 1000 keer, schat ik, vlinder tiepen om alle vlinders van de site te bekijken.
3 Ik heb me al een tijdje geabonneerd op 5 gebruikers die regelmatig nieuwe foto's uploaden maar ik heb nog nooit het bericht gekregen dat ze een nieuwe foto geplaatst hebben. Wat is dan het nut?
4 Hoe kom je er achter of iemand een foto van je aan zijn/haar favourieten heeft toegevoegd? Moet je hiervoor steeds alle favourieten van iedereen in de gaten houden? Hetzelfde geldt voor nieuwe beoordelingen. Ik kijk steeds bij al mijn foto's afzonderlijk of er een nieuw bericht bij staat en krijg het idee dat van alle keren dat mijn foto's bekeken zijn, ik veruit het grootste aandeel geleverd heb.

Weet iemand wat ik kan doen om deze probleempies te omzeilen?
Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....