Fotowedstrijden

18 berichten - 944 x bekeken

bij mij was het niet zo duidelijk ....maar ja..ik ben dan ook niet van de slimste hé..sorry..groet ben

Bram,
Ik snap je punt.
Je hebt het goed gedaan voor mij was het wel duidelijk hoor.
En met goed gedaan bedoel ik. Discussie uitlokken een soort van 'Prime Time' [BNR-Radio]
De boel in beweging houden hier op het forum....snap je?
Heb je nog meer onderwerpen? Ik heb er zin in..  ;-)

Allemaal:
Bedankt voor jullie reacties. Ik voel dat ik me wat duidelijker moet uitdrukken:
Ik bedoelde te vragen of het logisch is dat je voor alleen een wedstrijd een account moet aanmaken in een community of dat je dat via een zijstraatje zou moeten doen. Natuurlijk is het zo dat lege of inactieve accounts een community vervuilen, maar dat is niet het grootste punt. Ik maak me er niet echt druk om, maar omdat NG vroeg om verbetervoorstellen heb ik deze gepost. Was benieuwd wat jullie er van dachten (en ben ook wel benieuwd of NG hier zelf over heeft nagedacht). @Andy: eigenlijk best een idee om iedereen een berichtje te sturen, maar kijk even naar de quote die ik meegeef onderaan.... :D

Groeten,
Bram.

@Ben
Ik refereerde naar een deel van de stelling van Martin "die ongelooflijke hoeveelheid foto's wordt deze site zo traag"

Een lid aanschrijven per email zou een oplossing kunnen zijn. Toch denk ik dat een wereldwijde organisatie als 'National Geographic' het niet kan maken om leden te schrappen binnen een half jaar of een jaar termijn. Wat als er een leden tussen zitten die én een abonnement hebben op het blad én of geen interesse hebben in het verdere gebeuren hier om de één of andere rede? Gewoon zo laten denk ik. Schrap dan in-actieve accounts die aangemaakt zijn na drie jaar waar helemaal niks bij staat. BTW...NG adverteerd her en der in bladen en op het net en maakt daarin kenbaar dat er een foto wedstrijd is....aan de andere kant zullen ze accounts verwijderen? No Way Jose...waar maken we ons eigenlijk druk over?

Sluit me volledig aan bij Anco.

Over het algemeen hebben veel -slapende- leden slechts enkele uploads.Dit aantal weegt totaal niet op tegen een dagelijkse upload van 1 of 2 foto's van sommige -wakkere- gebruikers...

Iedereen zou gewoon ingeschreven moeten kunnen blijven,ook al zijn deze (tijdelijk?)inactief(...om wat voor reden dan ook).

Grt,Peter

het gaat hem niet over de hoeveelheid foto's maar om gebruikers die niets meer doen met de site...in veel van die gevallen plaatst iemand een paar foto..kijkt er in de begingperiode een paar keer naar en geeft het dan op...iemand die een paar foto's heeft maar regelmatig de site opend en dus wel actief is hoort niet bij deze groep...als ik mij niet vergis is het bij een hotmailadres toch ook zo dat als men een half jaar of een jaar niet meer gebruikt maakt van dit adres je hotmail wegvalt...men zou dit hier ook kunnen doen....een verwittiging per email kan perfect op voorhand....wat betrefd langdurig zieken zou in echt niet weten hoe dat moet opgelost worden....mischien iemand wel.....groetjes ben    

Ik sluit me volledig bij Anco aan.
De hoeveelheid foto's is niet de rede waarom het soms zo traag is.Totaal ander verhaal

@ Bram
Misschien een idee om deze gebruikers aan te schrijven. Vertel ze over het forum...hoe gezellig het hier is.

Wat Jan zegt klopt wel, NG heeft er last van waarschijnlijk, maar wij "actievere" leden dan toch ook. Juist door die ongelooflijke hoeveelheid foto's wordt deze site zo traag. Misschien dat daar wat aan gedaan moet worden, maar ja dan kunnen we weer een hele nieuwe discussie beginnen.

Gr. Martin

Onzin, wat mij betreft...

Iedereen die lid is mag gewoon altijd meedoen; veel of weinig foto's is natuurlijk geen issue...

:)

Groetjes,

ja haha..als we geen foto's meer plaatsen ...en geen mening meer hebben...ja dan slapen we hé....(natuurlijk zoals jan zegt...soms ongewild natuurlijk...waar ik zeker respect voor heb)....groetjes bendenberre

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....