Op een bepaalt moment ben ik gestopt met het verwijderen van foto's van mijn profiel.
Nu groeit de lijst foto's alsmaar door. Ik vraag me af, kan dit een storend effect worden voor andere gebruikers ten aanzien van beoordelen?
Ik kan andere mensen wel steeds beter een beeld geven van mijn fotografie. Ik verwijs mensen wel eens naar mijn profiel. Waar ik van houd, waar mijn sterke punten in liggen, waar mijn hart ligt... Dat kan ik niet goed laten zien in een rijtje van 10 foto's. Dan schiet mijn bedoeling te kort, mijn boodschap.
Een tijd geleden verwijderde ik steeds foto's waar ik na een bepaalde tijd geen reacties op had gekregen. Op zich werkte dat wel, maar ik krijg tegenwoordig wel op ieder geplaatste foto wel 1 of meer reacties. Op die manier hield ik een beetje doorstroming in de fotolijst. Wat nu dus gestopt is. De keuze, welke foto te verwijderen kan ik steeds moeilijker maken, omdat elke foto iets zegt over mijn smaak.
Toch wil ik wel weer eens wat gaan snijden in het bestand.
Hoe kan ik nou bepalen welke foto het minst interessant is, het minste toevoegd aan mijn gallerij?
Dit is een hele moeilijke, ook wel persoonlijke keuze. Maar ik kan de lijst niet oneindig groot laten worden. Ook op een toekomstige website is dit niet handig. De website zal onoverzichtelijk worden, al ben ik wel goed in structureren in genres, hoofdstukken. Dat is - op de series na- op deze website niet echt mogelijk. Een serie is meer een verzameling gelabelde foto's.
Ik zou graag tips willen ontvangen van gebruikers die er een systeem voor hebben bedacht. Want ook zij zullen - neem ik aan - niet zomaar lukraak foto's verwijderen.