Vernieuwd: Geselecteerd voor het magazine

26 berichten - 1747 x bekeken

Hallo allemaal,

We zullen in eerste instantie even kijken of het aan de techniek ligt dat de foto's niet allemaal te vinden zijn. Antwoord volgt dus. Daarnaast blijft de 15e de deadline. Stel dat de foto's niet goed geupload zijn, dan verlengen we deze uiteraard. Maar voor nu tot 15 september insturen.

Vriendelijke groet,

NG FotoCommunity

Hallo allemaal,

We zullen in eerste instantie even kijken of het aan de techniek ligt dat de foto's niet allemaal te vinden zijn. Antwoord volgt dus. Daarnaast blijft de 15e de deadline. Stel dat de foto's niet goed geupload zijn, dan verlengen we deze uiteraard. Maar voor nu tot 15 september insturen.

Vriendelijke groet,

NG FotoCommunity

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie tips, heb die van Ingrid geprobeerd en dat valt wel mee qua complexiteit,

groetjes,

Catherina 

?

?

Hoi Catharina,

Ik heb de opgegeven link in het berichtje van Acrtionpix eenmaal aangeklikt en 'm vervolgens bij m'n bladwijzers/favorieten geplaatst. Ik kan 'm nu aanklikken wanneer ik wil. Ook als ik niet ben ingelogd of zelfs op een andere site actief ben (bv. mailbox yahoo).

Is dat misschien een idee?

Groet,

Louise

Ik denk dat je eerst als zoekterm "actie" ingeeft, vervolgens kies je bij thema's "toon alle thema's" en dan klik je op 150 Actie

Niet dat het erg handig is zo.

?

Groetjes, Ingrid. 

Eh, het geeft zelfs andere resultaten. Geen idee eigenlijk hoe nu te zoeken. Hoop dat NG er uit komt????
Snelste is de link op het buroblad te plaatsen. Je kunt ook rechtsboven, op de site, in het wittevlakje voor het Woordje "ZOEK" het woord "ACTIE" typen en dan een enter geven. Maar dat werkt nu minder vloeiend dan toen ik er het eerst heen klikte.

Hé Actionpix,

?

Hoe kom ik met verschillende stapjes op die "actie" foto's, zonder op die link van jou te klikken, het is nogal vervelend om die steeds te gaan opzoeken in het forum,

grt,

?

Catherina

Ja, ik zag 'm zojuist. Prachtige actiemacro idd. Maar zulke momenten liggen niet voor het oprapen en kun je ook niet ensceneren. Ik blijf speuren in tuin en veld! Thanks anyway!

Groet, Louise

Ik pieker me suf, maar kan maar geen actie-onderwerpen bedenken voor de macrofotograaf.

Maar ik geef 't nog niet op! Suggesties zijn overigens heel welkom......

?

Groet, Louise

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....