Homepagina

18 berichten - 735 x bekeken
klopt helemaal
Volgens mij kun je weer op de foto klikken inmiddels, toch ?
klopt helemaal
Volgens mij kun je weer op de foto klikken inmiddels, toch ?

Een tijd terug was het gewoon mogelijk om op de homepage foto te klikken, opeens kon dit niet meer. NG zou dit weer terug gaan zetten, maar tot op heden hebben ze dat nog niet gedaan. Ik hoop dat NG het snel gaat aanpassen, want dat gaat toch een stuk sneller. 

@ Denberre: IE8 is het "normale" internet, met de grote blauwe E.

het ? komt tevoorschijn als je bij de forums twee maal op enter toetst. Wanneer je een maal op enter toetst ontstaat er al een witregel, bij twee maal enter ontstaan er nog meer witregels, het programma'tje snapt het blijkbaar dan toch ook niet en plaatst een vraagteken, geen idee waarom, vreemd is het wel

Groeten Martin

dan lag het ook aan de mijne... de geest van ng...
hmm....nu is het weer normaal....,zal wel aan mijn pc gelegen hebben..
Ligt nu de hele homepagina aan diggelen...of ligt dat nu alleen maar aan mij...;-)??

@Dick, mijn pc en laptop van mijn vrouw zijn beide voorzien van de laatste versies van java, scockwave en flash. Ook zijn beide toestellen voorwien van de laatste versies van IE8. Mijn pc draait op XP en de laptop op vista. OP beide toestellen werkt het verversen van de foto op de hompage niet.  Alleen bij NG doet zich het probleem voor.

@Joop, natuurlijk geven ze bij NG geen prioriteit aan het goed verversen. Wel geven ze prioriteit aan de goede werking van de reclamebanners, want dat levert geld op. Het is een Amerikaans bedrijf, weet je nog? Er moet geld binnenkomen en het liefst ook heel veel. De abonnee betaalt mee aan deze site. Leuk dat NG de abonnee de gelegenheid geeft zijn foto's aan de wereld te tonen. Uiteindelijk vaart NG daar ook wel bij. Zij maken goede sier met gratis topfoto's waar ze gen cent voor hoeven betalen. Er is niets mis met geld verdienen, maar er mag ook een beetje aandacht besteed worden aan de deelnemers hier die zitten met een niet goed werkende (deel van de) site

Dit heeft wel gewerkt. Als ik me goed herinner is er een bericht van NG geweest dat ze op de hoogte waren van het probleem en dat ze het op termijn weer zouden herstellen maar er geen prioriteit aan zouden geven.

Ik gebruik Mozilla Seamonkey of Firefox. Het heeft dus niet met de browser te maken. Wel verversen de foto's bij mij gewoon.

Groeten, Joop

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....