Overdadige kleurcorrectie fotowedstrijd

73 berichten - 2886 x bekeken
Ah okay Donald duidelijk. Het gaat inderdaad nergens meer om.
@Andy, de inzendtermijn voor de fotowedstrijd is gesloten en daarmee is een verder discussie niet meer van belang. Voor mij althans niet, want nu gaat het nergens meer om. Dit was mijn laatste reactie op dit onderwerp.

Bedankt voor de kousen Mooi rood is niet lelijk. Petra één van die bandjes van je jarretel blijft niet zitten. [ Linkerbeen rechterkant] wat heb je er mee gedaan beschamend gewoon! Mine rokje staat goed vind ik zelf ...bedankt. Marian prachtige stilettohakken bedankt mooi hoor ik loop er zo de vierdaagse van Nijmegen mee...Echt sexy Mandy. Waar is onze vriend Donald ?

?

Ben blij dat er nog opheldering is gekomen voor maandag 12:00 uur. Bedankt voor de reactie in het weekend.

O'ja. Andy ik heb ook nog een oud dames horloge en tasje voor je liggen en een mini rokje. Komen die netkousen mooi uit. ;-)

?

?

Hartelijk dank NG FotoCommunity om(in't weekend) te reageren om de zaak te verduidelijken.Het is me allemaal een stuk duidelijker wat de bedoeling zo'n beetje is.

?

@Mandy....ik heb nog een setje jarretelletjes over....,Ik kan ze toch niet allemaal tegelijk aan.....Grt Petra

Peter en Alwin, jullie hebben helemaal gelijk! De foto's mogen maximaal 3000 pixels zijn. Moeilijk hoor, al die voorwaarden :)

Met vriendelijke groet,

NG FotoCommunity

Donald ach ja..stom sorry joh. Maar in de weekenden heet ik 'Mandy' en geen Dandy.

Wie heeft er nog wat kousen voor me liggen? Het liefst met ladders.....

Ha Alwin.....je was me al voor;-)

Beste SupportNGFC,

In onderstaand bericht wordt aangegeven dat de langste zijde MINIMAAL 3000 pixels dient te zijn.....terwijl in de wedstrijdvoorwaarden tussen de 2000-3000 pix. wordt aangegeven.Ik(en waarschijnlijk vele anderen) hebben reeds foto's ingestuurd voor de wedstrijd die dus kleiner zijn dan 3000 pixels langste zijde....

Ik zou dus graag willen weten hoeveel pixels de langste zijden dienen te zijn...

mvg,Peter

?

Even een kleine deel van de voorwaarden mbt de afmeting: 

De foto’s dienen te worden ingestuurd als JPEG-bestand. De afmeting van de foto moet liggen tussen 2000 en 3000 pixels voor de langste zijde, de bestandsgrootte is maximaal 4 MB. Kleinere bestanden kunnen mogelijk niet goed worden afgedrukt, grotere bestanden worden niet in behandeling genomen.

Groeten,

Alwin

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....