Limburg

146 berichten - 2672 x bekeken
nu je het zegt...soms praat angie in haar slaap wel eens over haar.....heuvel
op aarde....ech...jaaaaa hoor op aarde woont die....anders had ik die toch nooit kunnen ontmoeten??..
waarom zou da gezellig zijn lou...verklaar je eens nader..voor je begint met je navigatie..
Loulou, je weet toch? Mannen komen van Mars en vrouwen komen van Venus.
aaaa nu snap ik het...dacht al dat lou of ik van een andere planeet waren...kende ik niet...thanks...groet ben...je zou kunnen zeggen als dessert

Dat is het toetje, Ben. Verstaat ge? Normaal zit er dan ook nog een kaasplankje bij. Natuurlijk met kaas er op. Kaas met mosterd is een bekende combinatie. Vandaar het spreekwoord: Mosterd na de maaltijd.

mosterd na de maaltijd..wie doet dat..wie eet dat...groet ben
bij slecht weer kun je misschien gewoon wat kerken gaanbezoeken ? Dan wordt je alleen een beetje nat buiten, maar kun je wel nog foto's maken. Anders met zijn allen naar de mc donalds, nbaar de ballenbak ! ;)

A.S woensdag komen Anne en ik bij elkaar om het een en ander te bespreken graag wil ik  verzoeken

om hier in het forum met wat ideen te komen.

-denk aan waar kunnen we ergens kunnen gaan lunchen (als er een grote groep komt moeten we ergens van te voren reserveren) Mischien weet iemand wel een leuke lunch gelegenheid.

-Wie wil waar naar toe hoeveel tijd willen we daar zijn?

-Als het slecht weer zou zijn waar gaan we naar toe?

Alvast bedankt 

Mischien ook wel handig om ons eventueel je normale e-mail door te sturen

ivm het maken van de telefoon lijst etc.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....