Favorieten aanpassen

20 berichten - 766 x bekeken
Dank U redactie, ik verheug me op de dag dat het probleem opgelost zal zijn.

Hallo,

Dit probleem is ook al aangekaart via de mail. Uiteraard moeten foto's ook uit favorieten verwijderd kunnen worden. We lossen het op!

Vriendelijke groet,

NG FotoCommunity

Helemaal mee eens, verwijderde foto''s zijn niet meer uit de favorietenlijst te verwijderen.

Mvgr.

Huub 

Het klopt ik raak er ook een aantal niet kwijt die door de gebruiker reeds verwijderd zijn dan zou het bij de favorieten ook moeten verdwijnen, maar dat gebeurd dus niet!

groet Annelies 

Het gekke is, dat ze bij het favorietenbeheer wel verdwenen zijn, maar ze staan nog wel op de overzichtspagina van mijn profiel. In de aanpassing van de profielpagina gaat er dus wat mis als je bij de favorieten één of meer foto's hebt verwijderd en daarbij gaat het steeds om foto's die niet meer beschikbaar zijn.

Ik heb het een hele poos terug ook al eens aangekaart. Het blijft vervelend, inderdaad.

Bram.

ja annelies...das waar...dus..ng...weer een goed punt om over na te denken...groet ben

Dat is inderdaad een vreemd verhaal en het moet in principe dan ook bij je favo's verdwijnen, net zoals dat met gebruikers gebeurt als ze stoppen.

Ook ik loop tegen wat dingen aan, zoals b.v. het maken van een serie, ik dacht dat als je ze daarin zou plaatsen, dat je ze dan kon weghalen bij alle foto's van de gebruiker. Ook dat blijkt niet te gaan want dan verdwijnen ze dus ook uit je serie. Niemand loopt de hele geschiedenis  telkens na, en dan is het juist fijn om ze per serie te plaatsen, en wie daar de behoefte aan heeft kijkt ernaar, nu staan ze in feite dubbel op de site.

groet Annelies 

Donald heeft helemaal gelijk. Gaarne de mogelijkheid om die favorieten (zonder beschikbare foto) te verwijderen NG. Al  vast bedankt. Groet, Antoine

@redactie NG,

Het blijkt niet mogelijk te zijn dat je foto's, die niet meer beschikbaar zijn, niet meer uit jouw favorietenlijst kunt verwijderen. Ik verzoek de redactie dan ook de webdesigner te vragen dit mogelijk te maken. In mijn favolijst staan zo al 2 foto's die niet meer beschikbaar zijn. Als ze niet meer beschikbaar zijn, wil ik ze uit mijn lijst kunnen verwijderen.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....