Traag trager traagst

53 berichten - 1751 x bekeken
@TechNGFC: De snelheid is weer in orde. Het duurde zojuist ook maar amper 10 minuten dat de site traag was. Gisterenavond duurde de traagheid overigens wat langer, maar altijd van tijdelijke aard. Nu is het dus weer dik in orde. Dank voor uw snelle reactie. Ik en de anderen ook, waarderen dat.

@ Dick, Susan, Donnie,

Ik heb zojuist weer eea aangepast. Kunnen jullie laten weten of het nu beter gaat? 

@TechNGFC: Gisterenavond en ook nu sinds 16.15 uur zijn er momenten dat de site zeer traag reageert. Bij mij is er niets veranderd aan de instellingen. Zowel op mijn 32bits systeem als op mijn 64 bits systeem ondervindt ik af en toe deze traagheid. Soms duurt het zo'n 5 a 10 minueten dat de site traag is en daarna is het weer snel. Nu bijna een kwartier later gaat het weer sneller

Nou, dat had ik nauwelijks opgeschreven, na een hele tijd lekker bezig te zijn geweest, of het was weer mis, maar dan ook helemaal...erg jammer

Susan

Nou..Ik hier in Haarlem heb nog steeds last van "lange tijden". Maar neem het niemand kwalijk. Er zal zeker aan gewerkt worden.

Ik ben ZO blij dat de site vandaag weer gewoon lijkt te werken! Bedankt NG support!

groetjes, Susan

Vind het ook zeer terecht dat we NG support even mogen waarderen. Het is maar spontaan.
Dank jullie wel Support. Plezierig weekend. Groet, Antoine

Beste allemaal,

Ook vandaag ondervond de site problemen. Er zijn inmiddels meerdere technische aanpassingen gedaan waarmee de snelheid van de site is verbeterd. Echter, de oorzaak van het probleem (de downtime van de site) is nog niet achterhaald. Maar zoals het nu lijkt zullen de gemaakte aanpassingen afdoende zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

NG FotoCommunity 

Aan NG Support,

Je kan klanten gaan lopen heb ik het idee. Ik heb nu weer 10 minuten moeten wachten om bij een muisklik verder te komen. Vertel nou eens wat er aan de hand is, dat schept wat duidelijkheid lijkt me.

Het weekend staat voor de deur, winterse plaatjes zullen er geschoten worden. Mijn vraag is dan of het nut heeft moeite te doen om die foto's te uploaden? Als je zegt het gaat zeker nog een maand duren dan kan ik daar rekening mee houden en ga dan m'n sokken stoppen.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....