vragen van een nieuweling

73 berichten - 2719 x bekeken

Hoi allemaal,

Nu de vragen van Susan10 beantwoord zijn wil ik jullie vragen persoonlijke meningsverschillen op een andere plaats uit te vechten dan in het forum van deze website. Laten we er een fijne kerst van maken met z'n allen!

...@ andy..haha ..die vind ik goed...de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

@Andy:
Ik wilde nog graag de kans om op je laatste mail te reageren, helaas lukt dat niet omdat je hebt gedaan wat je anderen verwijt. Jammer, valt me tegen. Laat me even weten of ik die kans nog krijg?
Groet,
Bram.

Er zijn genoeg reacties geweest voor alle 10 de Susan's. :-)

En ook wat duidelijke antwoorden.

Bedankt en de groetjes van Susan

Daar ben ik weer....wat een ophef zeg. Iedereen weer standby?! Website weer lekker vlot?

Noem me maar een zeikerd het mag van mij. Ik wil even een reactie geven op die 'Digimarc for Images' dus ga nu niet meteen met je telefoon in de handen Headquarters bellen...om te zeggen dat ik online ben ik heb gewoon een andere mening mag dat? Okay..neer die telefoon dan en ter zake...

Als er een nieuwkomer vragen heeft over copyright..[lees een nieuwkomer] hoe kun je die dan een soort van aanbeveling doen om geld neer te tellen voor een paar beelden per jaar te laten beschermen?

a: het kost 500 $ voor 5000 foto's per jaar. Dus ieder jaar moet je over de brug komen met je poen

Ik zou zeggen [mits je een natuurtalent bent dan geld dit niet voor je] spaar lekker door voor nog betere glaswerk, of een cursus bij wie dan ook hier op het forum. Daar heb je meer aan dan aan dat geldklopperij, nutteloze besteding. En aub lees nou eens wat ik probeer duidelijk te maken. Digimarc for Images heeft een eigen zoekmachine die het internet afspeurt naar jou beelden. Mensen mensen snap nou toch dat het geen zin heeft. Waarom niet? Als ik een dief zou zijn en een digitale ripper dan blokkeer ik het IP adres van deze spider. Het is zo simpel. Het werkt gewoon niet.....ga wat anders doen met je zuur verdiende geld.

om misverstanden te voorkomen

ps1 bovenstaande is mijn mening

ps2 je mag reageren, graag zelfs

ps3 ik ben hier niet om mensen te beledigen, want ik ben zelf ook een belske [=geen scheldwoord maar brabants] van afkomst.

Ik vindt dat we gewoon Suzan10 moeten schorsen die is met dit hele verhaal begonnen en zoals de naam aangeeft hebben we er daar toch 10 of meer van....... Knipoog en de beste wensen!!

De beleefdheidsnorm op dit forum is niet heel anders dan op andere fora of sociale netwerken. Hoewel persoonlijke normen en waarden kunnen verschillen, zijn alle gebruikers op dit forum akkoord gegaan met de voorwaarde mensen niet persoonlijk aan te zullen vallen. Om deze regel maar even te specificeren: het maken van 'suggestieve opmerkingen' over Belgen valt absoluut niet onder deze gestelde gedragsregel. Excuses maken of niet, wie nog een keer een dergelijke opmerking maakt in deze discussie wordt drie maanden geschorst van dit forum.

Beheer NG FotoCommunity

Om even terug te komen op een van de onderwerpen.... Digimarc for images geeft de mogelijkheid om voor 500 dollar per jaar 5000 fotos te watermerken en te "tracken". Ik vind dat persoonlijk niet veel geld als het gaat geestelijke geruststelling en nogmaals het gaat dan om al je fotos! Daarnaast kun je alleen voor watermerken opteren en dat kost al veel minder.
@ Anne Ypeij,
Twee dagen geleden ging het mijn inziens zeker niet de andere richting op.....en ging wel degelijk over het onderwerp copyright waar Suzanne meer over wilde weten.Dus totaal -to the point- lijkt me dan zo.
Volgens jou dwaalden "jullie" af maar dat zijn jouw woorden...die je in mijn ogen ten onrechte plaatste.
S.v.p. geen stuivertje wisselen.

Grt,Peter

Mee eens Harrie!

Twee dagen geleden ging het al een andere richting op (15 dec ca. 22.50 uur)

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....