Daar ben ik weer....wat een ophef zeg. Iedereen weer standby?! Website weer lekker vlot?
Noem me maar een zeikerd het mag van mij. Ik wil even een reactie geven op die 'Digimarc for Images' dus ga nu niet meteen met je telefoon in de handen Headquarters bellen...om te zeggen dat ik online ben ik heb gewoon een andere mening mag dat? Okay..neer die telefoon dan en ter zake...
Als er een nieuwkomer vragen heeft over copyright..[lees een nieuwkomer] hoe kun je die dan een soort van aanbeveling doen om geld neer te tellen voor een paar beelden per jaar te laten beschermen?
a: het kost 500 $ voor 5000 foto's per jaar. Dus ieder jaar moet je over de brug komen met je poen
Ik zou zeggen [mits je een natuurtalent bent dan geld dit niet voor je] spaar lekker door voor nog betere glaswerk, of een cursus bij wie dan ook hier op het forum. Daar heb je meer aan dan aan dat geldklopperij, nutteloze besteding. En aub lees nou eens wat ik probeer duidelijk te maken. Digimarc for Images heeft een eigen zoekmachine die het internet afspeurt naar jou beelden. Mensen mensen snap nou toch dat het geen zin heeft. Waarom niet? Als ik een dief zou zijn en een digitale ripper dan blokkeer ik het IP adres van deze spider. Het is zo simpel. Het werkt gewoon niet.....ga wat anders doen met je zuur verdiende geld.
om misverstanden te voorkomen
ps1 bovenstaande is mijn mening
ps2 je mag reageren, graag zelfs
ps3 ik ben hier niet om mensen te beledigen, want ik ben zelf ook een belske [=geen scheldwoord maar brabants] van afkomst.