Meer beoordelen mensen!!

88 berichten - 6043 x bekeken

KKfotografie.yolasite.com

Ik heb gisteren kritiek geuit (niet geheel scherp) op een overigens prachtige foto (ik wou dat ik hem had genaakt!). Hopelijk vanavond een reactie.

Goed, ik ben hier nieuw. Dit is een community site, voor en door elkaar.

Eerlijke kritiek en goede tips zijn meer waard dan stroopsmeerderij. Maar het is altijd al zo geweest dat topkunstenaars een legertje fans om zich heen verzamelen, misschien in de hoop dat het "afgeeft". Soit.

We hoeven het niet altijd eens te zijn met wat hier wordt geschreven. We hoeven niet alle foto's mooi te vinden, of goed, of beide. Ik vind dit een interessante en leuke community en wens ons allen veel plezier.

Groetjes

Ronald

Ik ben net nieuw hier en neem mezelf voor dat telkens als ik iets verander aan mijn foto's op de overzichts-pagina ik op de 10 voorgaande foto's een commentaar geef.

Hopelijk vind dit navolging en vangen we met ons allen veel verruimende feedback.

Helemaal mee eens, maar ik denk dat eerst de site weer compleet goed moet werken voor mensen daar zin in hebben. Ik hoop wel dat het dan weer als vanouds genieten wordt van elkaars foto's en de commentaren.

Tijdje niet op de community geweest en meteen een boeiende discussie gemist. Ik kan het met velen eens zijn dat het geven van cijfers totaal geen zin heeft hier. Zoals eerder aangegeven door een eerdere schrjiver is deze community bedoeld om van ELKAAR te leren en met ELKAAR te discussieren.

Ik stoor me er dan ook zeer aan dat sommige leden hier alleen maar gaan voor de titel "Meest bekeken". Indien zij beoordelen doen zij dat alleen bij zeer mooie foto's, schrijven dan: top, erg mooi of prachtig, geven 9's en 10'en, maar geven totaal geen commentaar andere ( mindere, amateur ) fotograven tips te geven.

Om ook even te reageren op Richard (a.k.a. Indots ): ik denk niet dat de prive commentaren werken. Als ik beoordeel lees ik ook altjid de andere commentaren, om zo te leren wat anderen vinden en wat ik er van vind: denk ik anders of hetzelfde. Juist negatieve(re) commentaren kunnen daarbij helpen.

Gr. Martin

en weer...zucht!

Ik ben het eens met kaycee!

Ergens plaats je je foto's om gewaardeerd te worden, dat wil iedereen toch? je bent trots op je werk en wilt het laten zien. Maar idd, zonder commentaren ben je nog niet slecht.

Vooral vriendjes politiek heerst hier heel erg.

Ik moet echt flink reageren op foto's wil ik ook een reactie krijgen. Je ziet het vooral met de foto's van de week die de mensen van NGFC kiezen. Wanneer er geen of weinig reacties zijn wordt deze toch gekozen als foto van de week. (terrecht of niet laten we in het midden, dit blijft een persoonlijke keus) Maar die dan als T3vdW gekozen worden, krijgen dan wél ineens veel reacties.
We weten dat NG geen slechte foto's kiest, dus daar ligt het niet aan. Het zijn gewoon foto's die tussen alle andere foto's zitten..maar omdat je die dan niet 'kent' beoordeel je m niet. vreemd.

Dit blijft gewoon een eindeloze discussie,..

Maak je foto's, en verwacht niks...dan kan het niet tegenvallen ook.

m.v.g.

Van af het begin hebben diverse mensen al gezegd dat dit systeem niet werkt .

Het werkt opzich wel als je maar genoeg vriendjes maakt.............wat dus niet de bedoeling is.................vriendjes politiek is hier echt zeeeeeeeeer duidelijk aanwezig en waar ik van baal als een stekker ..........................

Ik wil gewoon anoniem beoordeelt worden maar ook anoniem kunnen beoordelen waardoor een veel eerlijkere punten cq commentaren gegeven worden.............

Als ik zou moeten afgaan op de kijk/klik cijfers en de hoeveelheid commentaren op mijn foto's zou ik  een slechte fotograaf zijn ..............................

Gelukkig dat  via internet mijn foto's verkoop en deze cijfers liegen niet en wat blijkt dan dat mijn foto's eigenlijk best wel goed zijn..........raar maar waar en dat zonder ''vriendjes''

Dus beste mensen als je geen commentaar of punten krijgt op je foto's hoeft dat nog niet te betekenen dat deze slecht zijn...............

Verder ben ik niet meer echt aktief hier bezig ook om diverse andere redenen ............

zal nu wel veel commentaar hier op krijgen maar het boeit me van geen meter ....ik doe lekker waar ik zin in heb en ga weer verder met foto maken.........

Typisch...

Ik neem verder ook geen moeite hier...

Einde.

discussion closed?
zucht....
Bram.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....