Van af het begin hebben diverse mensen al gezegd dat dit systeem niet werkt .
Het werkt opzich wel als je maar genoeg vriendjes maakt.............wat dus niet de bedoeling is.................vriendjes politiek is hier echt zeeeeeeeeer duidelijk aanwezig en waar ik van baal als een stekker ..........................
Ik wil gewoon anoniem beoordeelt worden maar ook anoniem kunnen beoordelen waardoor een veel eerlijkere punten cq commentaren gegeven worden.............
Als ik zou moeten afgaan op de kijk/klik cijfers en de hoeveelheid commentaren op mijn foto's zou ik een slechte fotograaf zijn ..............................
Gelukkig dat via internet mijn foto's verkoop en deze cijfers liegen niet en wat blijkt dan dat mijn foto's eigenlijk best wel goed zijn..........raar maar waar en dat zonder ''vriendjes''
Dus beste mensen als je geen commentaar of punten krijgt op je foto's hoeft dat nog niet te betekenen dat deze slecht zijn...............
Verder ben ik niet meer echt aktief hier bezig ook om diverse andere redenen ............
zal nu wel veel commentaar hier op krijgen maar het boeit me van geen meter ....ik doe lekker waar ik zin in heb en ga weer verder met foto maken.........