WEER POP-UP's ?

24 berichten - 1031 x bekeken

ik kan bevestigen dat donald zijn aanbod klopt. heb inmiddels wat wijzigingen in mijn comp.instellingen aangebracht en ben die reclame nu gelukkig kwijt.

uiteindelijk gaat het erom of je als consument in de positie bent om toe te kunnen staan dat iemand wel of niet ongevraagd op je scherm komt binnendenderen met reclame. we hebben toch ook niet voor niets de mogelijkheid van een ja/nee sticker op onze brievenbus. in de kern zie ik dus geen verschil tussen een digitale brievenbus en die aan mijn voordeur. en was het nu maar zo dat die reclame dan ook echt maar 1x in het totaal zou zijn aangeboden. helaas was dat niet het geval. bij elke inlog was die er weer. ook bij de real-life brievenbusreclamejongens moet de schoorsteen roken. als zij de ja/nee sticker respecteren zie ik geen reden waarom NG dat niet zou kunnen doen. wellicht is het een idee om een aanvinkmogelijkheid in de instellingen aan te brengen waarbij je aangeeft of je op deze site wel of geen pop-up's, pop-under's en wat dies meer zij wil ontvangen. een digitale ja/nee sticker, zogezegd. 

overigens door deze site beschikt NG over de rechten van enorm veel foto's en levert het bovendien ook nog eens een gunstig effect op voor hun corporate image en corporate identity. zo bezien mag dat de adverteerder en Ng best een lieve duit waard zijn waarmee deze site in de lucht gehouden wordt. ik meen ooit eens ergens het bericht opgevangen te hebben dat NG-headquarters in de USA zeer ingenomen is met hoe NG Nederland-België het in dit opzicht doet. en als eea er toe leidt dat gebruikers geirriteerd worden met ongvraagde reclame kan ik me niet voorstellen dat NG daar ongevoelig voor is. ik meen dat zeker te weten. 

beste groet, peter. 

Hallo Bram en anderen,

Er is een afdoende middel tegen de popups. Ik ga die niet uitgebreid in het forum beschrijven, want dat maakt de ontwikkelaar van de popups wakker en ook het advertentiebedrijf dat voor de popups/popunders verantwoordelijk is. Een persoonlijk bericht aan mij is voldoende en ik zal de methode via een persoonlijk bericht aan de aanvrager verzenden.

Ik heb een laptop draaien en een pc. Beide machine hebben dezelfde versie van IE 8 en zijn beide exact hetzelfde ingesteld. Op geen van beide machines heb ik last van popups/popunders.

Hij start bij mij niet elke keer op, ik heb nog niet door wanneer wel en niet. En ja, soms is het storend, zo'n filmpje. Meestal klik ik hem snel genoeg weg. Gewoon iets om mee te leren leven. Perfect krijgen we het niet, tenzij wij met z'n allen contributie gaan betalen voor het gebruik van de community. Someone has to pay the bill!
Groeten,
Bram.
"Deze banner stoort niet tijdens aanwezigheid op de site maar daarna"... en hoe! Ik verwijs in mijn ckv-lessen wel eens naar de NGcommunity-site en elke keer als ik dan het venster sluit heb ik de leerlingen ongeveer aan het plafond en krijg ik zelf een hartverzakking vanwege het volume dat gepaard gaat met deze pop-under. Dat de pop-under slechts één keer verschijnt klopt in mijn geval ook niet; mogelijk dat via het netwerk elke keer een nieuw IP-adres wordt gebruikt (???) maar tot voor kort kwam de reclame bij elk bezoek tijdens mijn lessen weer tevoorschijn (vandaag overigens niet).

En ik maar denken dat het aan mijn computer lag;-) Nu weet ik in ieder geval waar dat Scandinavié blad vandaan komt. Ik erger me niet zo snel, dus ik sluit hem gewoon maar braaf als hij weer meedraait met NG. En ik heb er maar 1 en gelukkig geen 6, dat scheelt ook wel.

Groetjes,Irene

Een POP UP (op de achtergrond) ok..... Daar kan ik wel mee leven. Maar om hetzelfde pop-up scherm elke keer opnieuw te starten, bij het toevoegen van commentaar of selecteren van een foto, gaat met iets te ver.

Ik heb nu zo'n 6 'buro scandinavia' schermen op mijn computer open staan!

Ik snap wel dat er sponsering/reklame noodzakelijk is, maar dit is wel iets te veel van het goede. :-)

Groetjes,

Alwin

helaas te vroeg hoera geroepen. breekt er nog steeds doorheen met dat verschil dat het filmpje wel geblokkeerd is. hoe kan een afzonderlijk http-adres geblokkeerd worden als het een zogenaamde pop-under is? ik werk onder windows xp. beste groet, peter.
Hallo Peter, ik ben blij dat je een probleem minder hebt. Ik was niet 100% zeker of het zou helpen, maar blijkbaar werkt het goed.
@donnie. dankjewel. je tips zijn succesvol. beste groet, peter.
Beste allemaal,

Het is bij ons bekend dat deze banner draait. Het is echter geen pop-up, maar een zogenaamde pop-under. Deze banner stoort niet tijdens aanwezigheid op de site maar daarna. Laat duidelijk zijn dat wij de hinder waar mogelijk proberen te beperken, maar dergelijke alternatieve manieren van adverteren zijn wel nodig om een site draaiende te houden. We hebben de banner nu zo ingesteld dat iedere gebruiker deze maar één keer te zien krijgt. Hopelijk kunnen we zo de pijn wat verlichten.

Met vriendelijke groet,

SupportNGFC
Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....