uitklapreclames

13 berichten - 603 x bekeken

Dank jullie wel NG, dat is supersnel opgelost, nergens last meer van. Petje af voor de IT afdeling.

Gr.Irene

@TechNGFC. Het probleem zoals ik dat heb geschetst op de vista-laptop is nu inderdaad opgelost. Het werkt nu naar behoren. Op de Windows 7 pc met een 64bits versie van de browser was dat probleem er al niet. Dank voor het oplossen van het probleem.

Beste Irene en donniebelg,

Dank jullie voor de melding. Ik heb het hier kunnen reproduceren en heb de fout opgespoord. Als het goed is moet dit probleem zich niet meer voordoen. Mocht het onverhoopt toch gebeuren, dan hoor ik het graag.

Dank voor je tip Donald al blijft het een vreemd issue.
Hoi Irene, Ik heb dat ook bij mijn vista-laptop alleen als ik op de homepage van de site ben; als ik inlog terwijl ik op een andere pagina van de site ben, dan heb ik geen last.. Bij mijn Windows 7 pc doet zich dat probleem niet voor en werkt het zoals het hoort. In jouw geval kun je ook linksboven in de browser op de pijl naar links klikken, dan is het ook meteen in orde. Ben je inderdaad ook ingelogt.

Ook ik heb geen uitklapreclames, en zelfs geen safari reclame meer, maar een heel ander irritant probleem. Zodra ik naar de site, die ik als startpagina heb ingesteld ga, en ik in log zegt hij dat de site niet beschikbaar is. Ga ik dan naar mijn favorieten en klik de site daar aan is er geen enkel probleem en ben ik zelfs meteen ingelogd. Hoe kan dit NG?

Groetjes,Irene

ik snap het niet zo erg goed, ik heb hier nog al eens iets zien voorbijkomen over die banners.  Nu is dat zo dat ik die helemaal niet heb die banners, ik ben hier dus nog nooit reclame tegen 't lijf gelopen.  Misschien ligt het eraan omdat ik de safaribrowser gebruik, misschien om een andere reden.  Nu ja, ik ben er niet vies om dat ik die reclame niet krijg.
geld...geld..reklame...bezig blijven
@tech_ng dat is me volkomen duidelijk hoor zoals ik ook al schreef.Geen problemen met reclame an sich. Dank voor de snelle respons en oplossing in ieder geval.
@TechNGFC Ook in IE bezorgen die uitklapbanners voor vervelende bijeffecten die genoemd zijn. Ik heb er geen probleem me als ze uitklappen als je ook echt met de cursor op die reclame gaat staan, maar ik heb de indruk dat de streek net om de banner ook gevoelig is gemaakt voor de cursor. de ruimte voor die gevoeligheid zou beperkt moeten blijven tot de afbeelding/banner zelf.
Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....