Groot formaat

151 berichten - 5504 x bekeken
Hoi Ron (en anderen), is inderdaad zo...watch this space, er wordt nog over actie gesproken, hoor...even geduld en nu van het zonnetje genieten! Groetjes, Ingrid.

heb gekenen op hyves maar de deze is nu leeg op een paar foto's na, ik spring nu pas bij, maar ik vindt het verontrustende ontwikkeling.

Gr Ron

Harrie, Ik begrijp het. Je hebt wel een punt. Ik een mening. Niet al te subtiel maar wel met respect. "gelul" is mijn uiting in dit geval waarmee ik bedoel dat  dingen niet meer over de topic gaan. Ben absoluut niet a sociaal. Het is mijn taalgebruik dat dit zo overkomt. Nogmaals . Respect voor een ieder die reageerde. Mag nu wel over zijn. Dank je Harrie.

Hoi Dick.

Met alle respect voor het feit dat jij dit topic gestart bent, maar de start heeft gaandeweg een andere wending gekregen. De omstandigheden waaronder zijn bekend. Dat nu bestempelen als gelul gaat volgens mij te ver. Mensen, waaronder ik, zijn terecht verontwaardigd over wat er heeft plaatsgevonden. Dat jij daar anders over denkt is je goed recht maar laat de ander ook in zijn waarde. Het topic starten betekent niet dat je automatisch ook degene bent die het topic beëindigd. Volgens mij is het nog actueel totdat we weten welke stappen verder ondernomen worden of wat er eventueel wordt teruggekoppeld door gebruikers die op individuele basis stappen ondernemen. Dus volgens mij niet de tijd of gelegenheid om af te sluiten. gr.

Harrie

Iets beginnen is ook kunnen aangeven iets te beeindigen als alles als is gezegd. Meningen zijn niet grenzeloos. Je moet soms met dingen stoppen. Het wordt gelul en mist de issue. Resprect voor iedereen die reageerde. Maar het mag ook eens stoppen. Dat vind ik Ben.
ok..gaaf..wist dit niet..allee..tof..gr ben
Dacht eigenlijk hetzelfde Ben. Zo werkt dat nou eenmaal op een forum. Je legt een vraag neer en wat er verder mee gebeurt is aan allen die willen reageren voor zover het relevant is voor de vraag die gesteld is. En soms neemt zo'n discussie een wending die de vraagsteller misschien niet had bedoeld en/of verwacht maar deze dynamiek die je niet moet proberen te beteugelen.
zou niet weten waarom gesloten...omdat jij dat zegt /wil??..hoe denkt iemand anders daar over??.

Als openener van deze topic wil ik nu graag afronding zien. Gesloten dus. Het is duidelijk hoe men erover denkt. Conlusie: Jatten hoort niet. Feit: Het gebeurd. Je kan er niks mee... Optie: Niks uploaden.  Wel doen hoor, want ik geniet van julie fotografie.

gr. Dick Huijer

@ Philip-Mat

Het maakt niet uit wat volgens NG mag of niet, de foto's blijven eigendom van de maker behalve als deze hier uitdrukkelijk "schriftelijk" anders over oordeelt.  Het maakt dus niet uit of hij er financieel voordeel uithaalt of niet.  Je mag een foto dus alleen gebruiken als er ergens een toestemming is gegeven en bij mijn weten is dat op NG niet het eval.  Ik denk dat niemand van ons hier aan NG de toestemming heeft gegeven voor het vrij gebruik van z'n foto's, ik ben dat allesinds niet in de voorwaarden tegengekomen.  En ik vermoed ook dat die kerel vanniemand anders een toestemming heeft gekregen.  Het feit dat hij zelf op foto's een copyright plaatst, is voor mij voldoende bewijs dat hij toch weet wat een copyright inhoudt, hij is trouwens auteur en dan weet je dat ook.

Maar desondanks alle "mogen" en "niet mogen" kwesties volgens de wet, is en blijft het schandelijk om te jatten en getuigd het van bitter weinig respect naar de makers van de foto toe.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....