Bravo Karin!
Ik kan mij helemaal in jou mening vinden. Zelf gebruik ik ook vaak het wword `wow`. A;ls ik een foto aanklik schiet mij vaak onmiddelijk een woordje te binnen en dat schrijf ik dan ook als reactie, Natuurlijk prbeer ik ui te leggen waar het wow of het mmmmhhhhh, gevoel vandaan komt. De ene keer kun je beter de dingen bbenoemen dan een andere keer. Maar de redn dat ik op NG zit isok naar foto`s van andere mensen te kijken en te bewonderen en omdat ik het natuurlijk superleuk vind om een reactie op een foto te krijgen. Van het thuisfront kan ik niet veel verwachten want die heeft er totaal geen oog voor. En ik wil heel graag het gevoel bij een foto delen. Als ik een foto plaats vind ik hemzelf mooi of byzonder of gek. In ieder geval heb ik er een gevoel bij. Ik vind het heerlijk als mensen dan een reactire plaatsen. Je hebt dan het gevoel dat je de foto niet alleen voor jezelf en de harde schijf hebt gemaakt maar dat de foto ook een leven krijgt. Ik heb liever een `wow`reactie dan helemaal geen reactie. Sterker nog...als iemand `wow`als reactie geeft dan heb ik het naar mijn idee goed gedaan. Ik vind het erg jammer dar er mensen zijn die wel foto`s plaatsen maar zelf geen reacties geven. En kliekjesvorming hou je niet tegen. Dat is ook niet erg mits men eerlijk blijft. Ik heb een tijdje terug een foto gezien waarvan ik echt dacht, wat is dit????????? Ik weet zeker dat als een onbekende die foto geplaatst had hij geen of slechte reacties had gekregen. Maar deze foto kreeg een paar slechte maar ook zelfs hele goeie beoordelingen. En m.i. gebeurde dat puur omdat het een bekende betrof. Kijk ,dat is niet eerlijk. Ik vind dat je altijd eerlijk moet blijven met je commentaar. Iemand afkraken moet absoluut niet maar opbouwende kriitiek geven is alllen maar goed. En vind je een foto helemaal niets of is het jou ding niet dan geef je geen reactie en klik je gewoon verder.
Deze sit is bedoeld om je fotoplezier een extraatje te geven en daarom moeten we niet zo moeilijk doen. Als iemand een reactie geeft is dat goed bedoeld en das toch het belangrijkste. Ik heb helaas ook niet de kennis om tecnische beoordelingen te geven dus heb je aan mijn tips ook niet altijd evenveel. Maar als ik een reactie geef waardeer ik een foto en dat vind ik het belangrijkste.
Groetjes marjan