Pop-up advertenties

23 berichten - 1158 x bekeken
Hoi Martin, ik werk met Windows 7 sinds het er is. De pc van mijn vrouw heeft ook windows 7. Nu is het alleen nog die popup van varilux die ongevraagd nog langskomt, maar ook niet altijd. Ik heb het vermoeden dat de beheerders van de site aanpassingen hebben verricht. Mijn popupblokkering staat op 'normaal'. Het heeft ook niets met de providers van België te maken. Ik heb dus echt niets tegen reclame, maar de manier waarop het gepresenteerd wordt, is me een doorn in het oog.

Donald,

heel vreemd dan. Kan het zijn dat de instellingen van het internet of pop-up blokkades in Belgie anders zijn dan in Nederland? Want zowel op mijn school (windows 7) als thuis (Windows XP) heb ik nergens last van, dus dat het ook het probleem niet zijn.

Gr. Martin 

Heel vreemd allemaal, maar ik heb echt nergens last van. Alleen die enquette kwam in het begin vaak voorbij, maar die klik je toch gewoon weg?

Maar ook die zie ik nu niet meer. Bovenin de balk is 1 reclame te zien, opzij rechts 1 reclame en that's it. Bij mij dan, en ik gebruik gewoon windows XP en een pop-up blokker.

groetjes,Irene

hoi..donald...je account opzeggen en de site boycotten...dat brengt toch niets op...niemand word daar beter van....weet je...in de periode dat ik niet meer op de site mocht...op zoek gegaan naar een paar alternatiefen...en gevonden...maar nergens is het zo makkelijk om foto's te uploaden als hier...altijd moet je op de meeste site's eerst gaan verkleinen.. dan is het weer juist te veel kb ..dan dit dan dat...kortom kwa toegenkelijkhei is dit veruit de gemakkeljkste site.....uiteraard ook met zijn gebreken en tekortkomingen...waarvan mischien reklame...alhoewel heb hier weinig last van...groet ben
@ Phylis, Het heeft niets met Norton te maken Ik gebruik Norton ook. Het gaat zuiver om de manier waarop men bij NG met de leden van NGFC omgaat. De site is mateloos populair, dus stijgen de reclameuitingen mee met de populariteit. Geen enkel gezond denkend bedrijf zal reclame willen maken op een site die nauwelijks bezocht wordt.
Hallo Martin, ik heb al 25 keer aan de enquete meegedaan en toch blijft het komen. Als je de popupblokkeringswaarschuwingen niet uitschakeld, dan blijft het waarschuwingen regenen. Ook als je de popupblokkering hoog zet kont er na een klik op deze site onmiddellijk een extra tabblad met dat klote gedoe van varilux opzetten zonder dat je er om vraagt. Ze gaan me echt te ver bij NG. Ik overweeg dan ook om mijn account op te heffen en deze site te gaan boycotten. Er is ruimte genoeg aan beide zijden om daar reclameuitingen te plaatsen.

Voor de enquete is een oplossing, een maal aan meedoen dan ben je er van af. Was bij mij ook... kost 5 minuten en een hoop minder irritatie later;)

Gr. Martin

Norton gebruiken dan heb je er geen last van.
ik weet het heb vernomen uit goede bron...dat ze alleen maar pop-ups sturen naar beinvloedbare mensen...haha...dat is de reden waarom jullie ze krijgen...grapje(voor alle duidelijkheid)...groetjes ben
Hallo Jan, blijkbaar hebben ze er nu wat aan veranderd, omdat ik een uurtje geleden een mail heb gestuurd.
Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....