@supportNGFC,
Uw laatste zin doet vermoeden dat een aantal kritieken u in het verkeerde keelgat zijn geschoten. Soms geef ik ongezouten en misschien ook wel ongenuanceerde kritiek, maar ik zeg u ook wanneer er iets goed door u gedaan is en blaas ik op de loftrompet. Ik denk dat het verstandiger zou zijn geweest de betrokkene persoonlijk te benaderen via een berichtje, wanneer u onterecht of op een onbehoorlijke wijze wordt bekritiseert. Zoals u het nu in uw forumbericht formuleert is het een beetje van: wie de schoen past trekke hem aan.
De fotowedstrijd mag wat mij betreft volgend jaar weer georganiseerd worden, maar dan mogelijk op een andere manier/voorwaarden. Nu hebben we de run op het uploaden als hinderlijk ervaren en dat kan technisch wel ondervangen worden. Ik denk dat er voldoende leden van de community zijn die graag met u meedenken en mogelijke oplossingen aan willen dragen.
Persoonlijk hoop ik, dat bij een eventuele volgende fotowedstrijd de fotograaf bij het deelnemen aan de wedstrijd niet al zijn rechten kwijt is en dat hij invloed kan uitoefenen als NG in het kader van de wedstrijd de foto's beschikbaar wil stellen aan een derde partij.