Belangrijk: de NG FotoCommunity wordt op 27 oktober vernieuwd!

142 berichten - 5242 x bekeken
@Frank: iedereen heeft hier evenveel recht van spreken.

We zijn trouwens allemaal gratis gebruiker van deze site. Ok, sommigen onder ons hebben een abonnement op het maandblad, maar dat betekent niet dat ze dan voor deze site betalen.

Ikzelf ben abonnee van het maandblad sinds het in een Nederlandse versie bestaat. Toen bestond deze site absoluut nog niet.

Met jaarlijks abonnementsgeld betaal je enkel voor het gedrukte blad en niet voor de site. Wat moeten anders abonnees zeggen die geen gebruik maken van internet en deze site? Krijgen die dan een korting op de abonnementsprijs? Nou dan wil ik ook een korting en 'gratis' gebruiker van de site worden (met de beperkingen die daar eventueel zouden gelden).

Mvg, Jan
Beste collegae fotografen

Zelf ben ik hier op deze site niet zo'n intensieve gebruiker, up-load hier graag een foto op z'n tijd. Eveneens geef ik ook graag op z'n tijd wat reactie's op foto's.

Hoe hier bij NG de zaakjes lopen volg ik wel zo'n beetje, plezierig is anders.

Zoals het op het moment gaat, zal ik alleen maar het forum lezen, ik kijk zelfs nog geen foto's. Het is zeer irritant als je van 1 fotograaf, zijn halve fotoalbum moet gaan bekijken. Zo'n ris foto's spreekt je gewoon niet aan. De fotograaf die maar 1 foto opstuurt word gewoon onder gesneeuwd, die zie je niet meer. Een foto krijgt niet meer de aantal kijkers en waarderingen waar het recht op heeft. Heel jammer.

Ik wens een ieder veel wijsheid toe voor een prettiger gebruik voor deze (eigenlijk) mooie site.

groetjes Frank

p.s. Ik ben een gratis gebruiker, heb volgens mij weinig recht van spreken ten opzichte de betalende gebruiker en NG. Ik sta wel helemaal achter de betalende gebruiker.

Ik hoop dat alle geuite bezwaren leiden tot terugbrengen van een aantal items naar vroeger. Ik vind het jammer om te zien dat er nu op de pagina nieuwe foto's opeens 10 of meer foto's van een fotograaf wordt geplaatst. Mooie foto's of niet, andere fotografen die niet zoveel plaatsen, komen zo niet meer in beeld.
Ook hoop ik van harte dat de berichten en abonnementen/aanbevelingen terug komen. Ik ben een aantal mensen kwijt die ik graag wil volgen (o.a. om er van te leren) maar waarvan soms de namen niet weet.
Ook is het jammer dat je geen melding krijgt van een plaatsing of reactie. Stel dat iemand op een oudere foto reageert, dan kom je daar pas achter als je alle foto's controleert. Heel jammer, maar ik hoop dat het goed aat komen.
Groeten, Carla
Ah! Nu weet ik wie het allemaal op zijn geweten heeft!! ;-)
Hopelijk leert NGFC er van om vanaf nu wat beter (en vooral duidelijker) te communiceren. Van beide kanten is wel wat te zeggen, maar laten we vooral hopen dat snel de lijst met problemen kleiner wordt en dat het plezier om foto's te plaatsen en te beoordelen weer snel toeneemt!

Bedankt Loulou om ons op de hoogte houden. Prettige zondag.

Gr. Alwin
Thanks allen, wordt er verlegen van....mag van mij nu wel stoppen hoor;-)).
Hoop dat NG gaat inzien dat wat wij zeggen hier bedoeld is vóór de site, vanuit betrokkenheid, dat kan toch eigenlijk nooit zo verkeerd zijn, lijkt me,
fijne zondag allen!
Loulou
Loulou, wat een 'eer' is jou ten deel gevallen. Gebeld worden door NG! Ik heb alle afspraken afgezegd en de hele dag naast m'n telefoon gezeten, 's nachts zelfs de telefoon mee naar bed...zouden ze mij bellen, zouden ze heel misschien mij bellen?
Ik vind het nogal ongepast om iemand op te bellen op zo'n manier. Er is blijkbaar een totaal gebrek aan eerlijke en oprechte zelfreflectie van de kant van NG. Ze hebben het over wat aanloopproblemen terwijl de hele site zo ongeveer aan zowel aan het infuus als aan de beademing ligt.
Hoe dan ook...mijn steun heb je ook!

Groeten,

Edwin
tja Loulou..we zijn met zijn alle gaan keeten in de klas maar er moet er dan altijd 1 boeten zo gaat dat helaas... trek het je niet teveel aan en als alles weer naar wens verloopt hier op de site wees dan maar een beetje trots...
X
liesbeth
Ik ben een beetje afwachtend over hoe en wat het uiteindelijk resultaat zal zijn van deze site...
In ieder geval vind ik de bel-actie van ng behoorlijk ongepast.Dat sloeg nergens op mijn inziens....Mijn steun heb je ook Loulou.

grt,Peter
Loulou, we staan niet achter jou, we staan naast jou en vangen de klappen mee op. Tegen degenen die die klappen uitdelen, kunnen we ondertussen samen scanderen: "WIR SIND DAS VOLK!" ;-)
Mvg, Jan
hoi lou..ook mijn oprechte steun heb je........je nek uitsteken durven er niet zoveel....respect...groet ben
Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....