13 berichten - 421 x bekeken
 CarolineLichthart
29-10-2010 13:59:05
|
Dat is fijn te lezen voor degenen die geen duur abonnement kunnen betalen, bijvoorbeeld. (Studenten, ouderen, en werkzoekenden, alleenstaande moeders).
Jammer, dat zo'n act pas onder druk plaatsvindt en na het aanvankelijk invoeren van een ongepaste anti-sociale maatregel.
Groothartigheid voor de minder draagkrachtigen in deze wereld misstaat niemand. Integendeel.
Ik heb besloten niet opnieuw lid te worden van NG-magazine om deze redenen.
Groeten aan mijn medestanders. Caroline Lichthart.
|
|
 billabong
29-10-2010 13:51:31
|
Mijn welgemeende grote dank hiervoor
gr
ron
|
|
 TechNGFC
29-10-2010 13:36:21
|
Beste allemaal,
Zoals in het onderwerp http://www.nationalgeographic.nl/community/forum/topic/800/bericht-van-de-hoofdredacteur-van-national-geographic te lezen is, is de limiet van 15 foto's inmiddels op veler verzoek opgeheven.
|
|
 Lichthart
29-10-2010 13:31:13
|
Geen antwoord hierop en de foto's die we gisteren hadden geplaatst zijn er weer afgehaald. Onze monden zijn gesnoerd.
Mijn lidmaatschap heb ik opgezegd.
Ik voel me hier niet fijn bij. Een stukje tekst en uitleg zou toch wel op zijn plaats zijn geweest. Mocht er iemand over willen stappen naar een fijne fotosite waar je wel antwoord krijgt op je vragen en waar het bovendien erg gezellig is; www.footo.nl
Groetjes, Caroline.
|
|
 straydog
29-10-2010 12:45:35
|
Dit lijkt idd. nergens op.
Wanneer dit zo blijft dan ben ik hier vertrokken..........zal wel de bedoeling zijn dan denk ik ook.
Groet Jaap
|
|
 Lichthart
28-10-2010 21:19:58
|
Ik ben het helemaal met Caroline eens...;-)
|
|
 goudranet
28-10-2010 21:14:24
|
Na al de jaren van foto's geplaatst te hebben wordt je er als lid van http://www.nationalgeographic.nl zo aan banden gelegd dat je direct vleugellam bent
Series verwijderen helpt niet, want de foto's blijven gewoon staan, In èèn woord Prutswerk, geef ons alstublieft snel de oude vertrouwde site weer terug.
Mvgr. Sipke (goudranet)
|
|
 Mary23
28-10-2010 20:18:41
|
Bij de FAQ staat er nog steeds max. 15 foto's per week vermeld voor niet abonnees, maar in mij profiel kan ik er toch geen opladen ondanks dat ik er de afgelopen weken geen foto's meer op heb geplaatst.
Ik krijg onderstaande volgende melding :
Melding
Abonnees van National Geographic Magazine kunnen onbeperkt foto's uploaden. Als u geen abonnee bent van het magazine kunt u maximaal 15 foto's uploaden. Omdat deze limiet nu bereikt is, kunt u geen nieuwe foto's uploaden.
NG graag een reactie van jullie of dit per week is of in zijn geheel genomen.
groeten,
Marylene
|
|
 OWO1965
28-10-2010 20:17:00
|
Het volgende staat nog steeds in de sectie 'veel gestelde vragen':
U kunt maximaal 15 foto's per week uploaden. Als u abonnee bent van het National Geographic Magazine, kunt u onbeperkt foto's uploaden. Deze verschijnen in uw galerij.
Ik denk dat ze de geheel vernieuwde, oh zo mooie, razendsnelle site in elkaar heb laten zetten door 2 13-jarige pré-pubers...lekker goedkoop weet je!
Dit wordt DE fotosite onder de fotosite...NOT!
|
|
 megahex
28-10-2010 20:14:57
|
Ja er werkt iets ... goh *hex valt van bezem*
|
|