19 berichten - 1153 x bekeken
 SupportNGFC
29-10-2010 11:29:37
|
Beste Loulou,
Indien gewenst kunnen jullie een export ontvangen oudere berichten. De berichtenfunctie zoals deze nu is, blijft.
Met vriendelijke groet,
SupportNGFC
|
|
 Jan001
29-10-2010 11:02:28
|
@loulou: mijn initiële reactie was ook niet specifiek aan jou gericht, maar algemeen. Ik zie namelijk het nut niet in van massa-bombardementen van analoge berichten in iemands mailbox of van massa-uploads van eenzelfde foto in de community. Mvg, Jan
|
|
 EwmEwm
29-10-2010 10:56:12
|
Beste allemaal,
Jullie hebben het misschien al gezien, maar er is een reactie geplaatst door Aart Aarsbergen in het topic "NG website wordt vernieuwd" (of zoiets) en de foto limiet is opgeheven. Hoera!
Ik kan inderdaad weer foto's toevoegen als niet abonnee.
Groetjes!
Eefje
|
|
 em2007
29-10-2010 10:48:24
|
Beste allen,
ik dacht eerst nog dat het tijdelijke problemen waren dat ik nog geen foto's kon uploaden, immers alle vooruitgang gaat met schokken. Echter ik begrijp nu dat ik, zonder abonnement, over mijn tax heen ben en geen foto's meer kan uploaden. Ik vind dit heel erg jammer. Vond dit een fijne community waar een ieder zijn / haar best deed om op elkaars werk te reageren. Ik blijf volgen hoe een en ander opgepakt zal worden. Mochten jullie niks meer van mij horen: dan zit ik over mijn tax :) en moet ik eerst even tijd vinden om mijn profiel leeg te halen.
Wens een ieder veel plezier in de fotografie.
groet
ELse Maria
|
|
 Jan001
29-10-2010 10:47:11
|
Ik stel hier en daar al verbeteringen vast: de berichten in de forumbijdragen staan terug in een logische volgorde (de laatste bijdrage bovenaan op de eerste blz, ...). Ook de reacties op foto's staan terug in de goede volgorde (de laatste eerst). Mvg, Jan
|
|
 Peter69
29-10-2010 10:21:42
|
Mijn volledige steun heb je ook Peter!
Peter
|
|
 Jan001
29-10-2010 10:17:42
|
@Loulou,
Ng heeft duidelijk problemen: een webside die shit is, opstand van leden, ... Daarenboven hebben ze ook een fameus communicatieprobleem.
Maar ik kan niet geloven dat er nu bij NG geen crisis heerst ivm met de nieuwe versie van de site.
En net zoals er (vele) elementaire fouten gemaakt zijn bij de ontwikkeling van de nieuwe versie van de site, maken ze nu elementaire fouten in hun crisismanagement. De eerste basisregel van crisismanagement is klaar, duidelijk en open te communiceren, en toch zien we in de praktijk dat vele organisaties net dat niet doen in crisismomenten.
Maar nu Peter deze open brief naar de hoofdredacteur gestuurd heeft, ga je de oplossing geen stap dichterbij brengen door zijn mailbox te laten vollopen met gelijkaardige berichten. Ook NG zal het al meer dan een dag geleden doorgedrongen zijn dat we van een foto-community geëvolueerd zijn naar een forum-community.
Mvg, Jan
|
|
 EwmEwm
29-10-2010 10:08:33
|
Beste allemaal,
Ook ik wil even mijn bijdrage geven en mij volledig aansluiten bij alle opmerkingen en commentaren en de open brief. Het enige wat ik in het voordeel van NG kan bedenken is dat het economisch allemaal niet zo lekker gaat en dat men op deze manier probeert om en ruimte te besparen op de site, en meer abonnees binnen te halen. Wat natuurlijk stuitend is, is dat NG de vernieuwde website heeft aangekondigd als het beste wat ons maar kan gebeuren en alleen de voordelen heeft opgenoemd en ons niet op de hoogte heeft gesteld van de vele negatieve veranderingen. Ik kan me niet voorstellen dat NG deze negatieve respons op deze vernieuwing niet aan heeft zien komen en vind het daarom ook vreemd dat er nog geen officiele reactie is gekomen. Bovendien had het mij beter geleken als de website gewoon een week helemaal uit de lucht was geweest, als het daarna allemaal naar behoren had gewerkt. Nu roept alles ontzettend veel irritaties en frustraties op bij mensen. Ook ik heb besloten om voorlopig niet meer actief te zijn op deze website en te gaan kijken naar andere fotocommunities. Ik zal over een tijdje nogmaals kijken of alles nog bij het nieuwe is, en zoja, voorgoed mijn foto's inpakken en vertrekken. Ik vind dat NG op zijn minst een welgemeende verontschuldiging aan mag bieden aan alle trouwe fotocommunity leden.
Met hartelijke groet aan alle mede NG fotocommunity gedupeerden,
Eefje
|
|

- verwijderd -
29-10-2010 10:06:07
|
@ anco:
ook al ben je hier vrijwillig, dan hoeft dat niet te betekenen dat je je dan ook maar van alles moet laten aanleunen! ook daar zijn grenzen aan. ik heb het over relatiebeheer en goed fatsoen. jij gaat toch ook niet zo om met je eigen gasten (hoop ik ) als zij vrijwillig bij jou op bezoek komen? vind je opmerking dus (met respect) kant noch wal raken en niets toevoegen aan de huidige ophef.
groet, peter.
|
|
 AncoKolstee
29-10-2010 10:02:09
|
Ja, da's heel begrijpelijk natuurlijk Loulou, maar gewone post weggooien is wel iets anders dan niet reageren op een email...
|
|