Sinds mijn laatste bericht is er al veel gedaan om de website te verbeteren en er moet nog veel gedaan worden. Het hele online-team van National Geographic is daar hard mee bezig en we zullen de communityleden dagelijks via een update van onze vorderingen op de hoogte houden. We herstellen wat niet goed is en onderzoeken de vele suggesties die inmiddels zijn gedaan, zodat we de site weer een plek kunnen maken waar veel fotoliefhebbers zich thuis voelen. Want vergeet niet, we hebben de nieuwe site juist gebouwd om de community te versterken! Natuurlijk hebben we daarbij fouten gemaakt, hadden we dingen beter kunnen doen en daar beter over kunnen communiceren, daarover is inmiddels het nodige gezegd. We zullen bij eventuele komende majeure veranderingen ons oor nog beter bij de communityleden te luister leggen en de - vaak uiteenlopende - opvattingen in acht nemen. Ik vraag er begrip voor dat op de huidige site niet alles op één dag kan worden aangepast. Het hele NG-team staat open voor alle ideeën en suggesties, zo lang er op een eerlijke, open manier over kan worden gediscussieerd. Heeft u nog opmerkingen? Plaats deze dan in dit onderwerp. Ik hoop dat iedereen zich spoedig weer met dat kan bezighouden waar het op deze site werkelijk om gaat: kwaliteitsfotografie.
Hartelijke groet,
Aart Aarsbergen
- Home
-
Magazine
- Edities
- Reportages
- Fotografie & video
- Meer
- Acties
-
Traveler