BERICHT VAN DE HOOFDREDACTEUR VAN NATIONAL GEOGRAPHIC

37 berichten - 2721 x bekeken

Sinds mijn laatste bericht is er al veel gedaan om de website te verbeteren en er moet nog veel gedaan worden. Het hele online-team van National Geographic is daar hard mee bezig en we zullen de communityleden dagelijks via een update van onze vorderingen op de hoogte houden. We herstellen wat niet goed is en onderzoeken de vele suggesties die inmiddels zijn gedaan, zodat we de site weer een plek kunnen maken waar veel fotoliefhebbers zich thuis voelen. Want vergeet niet, we hebben de nieuwe site juist gebouwd om de community te versterken! Natuurlijk hebben we daarbij fouten gemaakt, hadden we dingen beter kunnen doen en daar beter over kunnen communiceren, daarover is inmiddels het nodige gezegd. We zullen bij eventuele komende majeure veranderingen ons oor nog beter bij de communityleden te luister leggen en de - vaak uiteenlopende - opvattingen in acht nemen. Ik vraag er begrip voor dat op de huidige site niet alles op één dag kan worden aangepast. Het hele NG-team staat open voor alle ideeën en suggesties, zo lang er op een eerlijke, open manier over kan worden gediscussieerd. Heeft u nog opmerkingen? Plaats deze dan in dit onderwerp. Ik hoop dat iedereen zich spoedig weer met dat kan bezighouden waar het op deze site werkelijk om gaat: kwaliteitsfotografie.

Hartelijke groet,

Aart Aarsbergen

Hi everybody, just been away for a few days and I'M LOST AT NG SITE :(((((

Warmest Regards,

Anita

poeh.....ben je even een paar dagen niet op de site en dan dit....een verandering die niet als positief ervaren wordt. Ik had toch beter verwacht van NG.
Jammer.....
Geachte heer Aartsbergen,

Tot mijn spijt is de sfeer in de foto-community nogal grimmig.
Mijns inziens komt dat hoofdzakelijk door het volledig opheffen van de up-load limiet.
Het is in mijn eerdere schrijven, nooit de bedoeling geweest te pleiten voor een volledige opheffing daarvan voor niet-leden.
Het ging mij er slechts om dat ik het er als regelmatige losse nummer koper niet mee eens was dat de 15 uploads per week, plotseling omgezet was in een upload limiet van 15 foto's totaal.

Hoewel ik aanneem dat het besluit tot opheffing van de limiet, niet alleen door mijn schrijven kwam, zou ik toch willen pleiten terug te gaan tot een limiet van 15 foto's per week voor niet-abonnees, en limiet-vrij uploaden voor abonnees.
Persoonlijk lijkt mij dat zeer redelijk naar de abonnees, terwijl 15 uploads per week voor niet-abonnees, mijns inziens ruim voldoende is. In het jaar dat ik de foto-community bezoek heb ik dat aantal zelfs nog nooit benaderd.
Bovendien heeft een limiet voor niet-abonnees ook een wervend karakter voor het tijdschrift.

Met vriendelijke groet,

-Frans Janssen
JA...Ik herken het gevoel met de site (community) ook niet meer. Irene vertaald mijn eerder gedachte fraai. Ik heb mijn abonnement opgezegd. NG rules :-(
Ja Ben dat heb ik ook, het gevoel niet meer thuis te zijn hier, maar op bezoek waar je liever zo snel mogelijk weer weg wilt. Heel erg jammer. Ik mis inderdaad alle reactie's,de aanbevelingen (waar iedereen denk ik stiekem toch trots op was, en terecht) de vreemde fotopagina waar maar de helft van het aantal foto's opstaat van ervoor. De privé berichten met veel tips die ik kwijt ben, en ga zo maar door. Ik zie door de bomen het bos niet meer. En wat ik hoop is dat het IT team wat achter deze fouten zit deze nu echt heel snel gaan veranderen voor er nog meer mensen verdwijnen die toch een stukje familie zijn geworden in de afgelopen tijd dat ik hier op de site zit.
Ook ik ga mijn abbonement op het blad in ieder geval opzeggen, omdat het voor het foto aantal niet meer hoeft en ik dan de beste nummers gewoon wel in de winkel los koop.

Gr.Irene
Beste allemaal, misschien is het de nieuwigheid maar ik kan niet meer bladeren door de nieuwe foto's en moet telkens terug naar de tumbs, heel naar... Ook ik zou graag mijn email adres willen kunnen veranderen, want mijn partner zit niet te wachten op de commentaren bij de gewone mail, gr gre
Beste Loulou
Daar zijn jullie lekker mee als ik dit niet kan veranderen of jullie gebruikers de afgelopen week al niet genoeg voor je kiezen hebt gehad:)
Try to life whit it
Gr en bedankt en zonder verlegen te hoeven worden voor je inspanningen eerder deze week
Ron
oeps...On is Ron.....edit functie terug...please! Ik kannietypennie;-))
Hoi on, ik geloof dat dit is hoe de site nu werkt, je kan geen vakje meer groen vinken, ff wachten of NG dit gaat aanpassen, lijkt me,
groetjes
Loulou
Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....