22 berichten - 804 x bekeken
 carlabolk
01-11-2010 17:08:37
|
Ik krijg de top 3 ook niet open. Groeten, Carla
|
|
 billabong
01-11-2010 16:26:49
|
Dat ik er maar 15 per week mag uploaden als niet abonnee vind ik niet erg voor mijn part maar tien of 7 maar wat ik wel vervelend vind en zo kwam het bij mij over is dat ik dan de rest van mij foto;s die ik hier ook door de jaren heen heb geplaatst ook moet verwijderen (misschien zag ik dat fout ) maar daar leek het afgelopen week op toen ik de protestfoto wilde plaatsen dat ik eerst mijn gehele box moet legen en dat doet wel pijn ik kom hier ook al vanaf het prille begin en heb daardoor al het een en ander staan.
Ik zou het ook niet erg vinden om desnoods lid te worden alleen de dwangmatige verplichting van NG staat mij daarin niet zo aan
Maar ze zijn op veel fronten bezig om te herstellen en dingen te verduidelijken
Dus ik wacht maar af
By The Way
ben ik ook de enige die de top3 niet geopend krijg en steeds dezelfde foto zie bij meest bekeken met de tekst help eronder
Groeten
ron
Gr
Ron
|
|

- verwijderd -
01-11-2010 16:11:52
|
Thanks Marcel (Steppenarend) om onze oproep ter harte te nemen en wat te snoeien in die enorme (mooie) upload van je. Hoop dat je goede voorbeeld doet volgen.
Beste groet, Peter.
|
|
 Ankebo
01-11-2010 09:15:34
|
Inderdaad, helemaal eens: 2 per dag maximaal in het overzicht. Dat vond ik overzichtelijk voor mezelf, dan krijg je prettig en zinvol commentaar. En ook van anderen: dan pik je de bijzondere er makkelijk uit, zie je variatie. Ik heb geen behoefte aan een heel vakantiealbum op de site! Het mist nu in Den Haag, wellicht door al die foto's? Hoop dat het snel optrekt! (Alhoewel ik misschien nog mooie plaatjes kan schieten zometeen...) Groet, Anke
|
|
 carlabolk
01-11-2010 08:08:21
|
jammer dat niet iedereen dit leest. Er worden nog steeds smakken foto's in een keer op de site gezet. zo sneeuwen alle andere fotografen onder. Dit moet snel aangepakt worden. Zo heb ik er geen zin meer in. Groeten, Carla
|
|
 Thessa
31-10-2010 23:36:09
|
Misschien wel, omdat men vond, dat een bepaalde groep community-leden het te close met elkaar over foto-zaken hadden.........om groepvorming binnen de community tegen te gaan???..I don't know......
Geef mij de oude situatie maar weer, daar was n.m.i. niets mis mee......
Willem.
|
|
 DickHuijer
31-10-2010 23:13:36
|
Ik zeg: Terug naar hoe het was!!! Alles gewoon opgelost: Het is zo simpel, maar er moet iets gedaan worden schijnbaar om één of andere reden. Ik snap het echt niet. Ben ik TE simpel of te intelligent om dit te wel of niet te snappen?....zucht.... Ik ben een amateur fotograaf dat weet ik dan wel :-) Maar NG begrijp ik echt niet...misschien stage-gasten met een opdracht? Die zich willen/moeten bewijzen' Ik snap DIT echt niet.
|
|
 donniebelg
31-10-2010 23:01:12
|
Het valt me op dat er in deze discussie wat zaken door elkaar worden gehaald. Ten eerste heb je voor de niet-abonnee een limiet van 15 uploads per week. Daarnaast kan een abonnee ongelimiteerd uploaden. Dat was voor 27 oktober ook al zo. Het grote verschil met vandaag de dag is dat je als fotograaf nu niet in staat wordt gesteld 2 van je foto's te selecteren die getoond moeten worden in het overzicht. Vóór 27 oktober stonden er per fotograaf maar 2 foto's in het overzicht. Daarnaast was er in het overzicht een link aan te klikken om alle uploads te zien. Het onderscheid is nu helemaal weg en hierdoor worden een aantal uitstekende foto's ondergesneeuwd en krijgt men haast geen reacties meer als je maar één of 2 foto's hebt geupload. We hebben met z'n allen al vastgesteld dat dit een ernstige fout is in de vernieuwde site, want het doet alle leden tekort, omdat hun foto aan de aandacht ontsnapt.
Ik ben het dus van harte eens met de oproep van Peter.
Laten we elkaar zo veel als mogelijk de kans geven om een foto onder de aandacht te brengen van iedereen en dus het uploaden (voorlopig) even te beperken tot 2 foto's per dag. Je doet elkaar er een groot plezier mee, want ook JOUW foto krijgt de aandacht die het verdient.
Groetjes,
Donald
|
|
 LoulouBeavers
31-10-2010 22:28:05
|
2 per dag zoals het was, was wel okay vond ik hoor, mag van mij zo terug komen.
Groetjes
Loulou
|
|
 Peter69
31-10-2010 20:43:32
|
Waarom niet de max. upload voor niet-leden weer terugbrengen naar 15 p/w zoals voorheen..(?) Lijkt me wel zo fair tegenover betalende leden...
grt,Peter
I'm not a complete idiot.....,some parts are missing!
|
|