ECONOMISCHE SCHADE...

2 berichten - 149 x bekeken
Peter voor hoofdredacteur!!. Die begrijpt het wel :-) De reden waarom ik mijn abonnement per direct heb opgezegd is dat je als abonnee dus geen priveleges/wat extra´s meer hebt omtrent deze fotocommunity. Beetje paspoortgevoel. Laat iedereen maar toe. Laat het maar zo dan. Plaats waar ik mezelf erg fijn thuis voelde en leuke fotografen een beetje leerde kennen en vooral leuke/goei tips enzo... Ik mis te veel aan het vertrouwde. Dit schiet niks op. Al voor de zoveelste keer trekken ze de wc door, maar blijft de drol hangen ;-) Ze veranderen alles zo maar het geeft geen winst.. Ik blijf fan van deze foto community, maar jammer dat het beheerd wordt door mensen die dit in mijn opinie geheel met geen gevoel ervoor willen of moeten beheren. Jij wel Peter. Jij begrijpt het.

gr. Dick
Zo her en der te lezen is er een substantiele groep personen niet echt tevreden gesteld met de reactie van de hoofdredacteur jl vrijdag.
Ik roep hem dan ook opnieuw op om nader inhoudelijk in te gaan op de diverse verbetervoorstellen die door kritisch, betrokken leden zijn gedaan ter versterking van binding tussen NG en de leden van deze community en ter verbetering van de inrichting en het gebruik van deze site.

Ook lees ik graag van hem welke lering er nu getrokken gaat worden uit drie keer op rij knullig verlopen verbouwingen aan deze site en tot welke concrete acties dat op welke termijn zal leiden.

Ik vraag dus ook nadrukkelijk naar een reactie die blijk geeft van andere, meer betrokken, wijze van vorm en inhoud willen geven aan de relatie met de leden van de NGFC en de abbonee's van het magazine die op deze site actief zijn.

Daar lees ik tot op heden helemaal niets over. Ik vind het tegen die achtergrond toch wel wat dubbel als je dan wel je schrik uit over mogelijke economische schade maar niet over relationele schade.

Wat die economische schade betreft: het is in 1 ste instantie NG zelf die een aantal van zijn eigen abbonees en leden aan het wegjagen is.

Dat een ontevreden klantenbestand c.q. weglopend klantenbestand ook een effect kan hebben op de bereidheid van adverteerders om te investeren moge evident zijn.
Zij zien niet graag dat een voor hen interessante doelgroep de deur uit gejaagd wordt. Die zorg c.q. schrik van je is ook heel terecht lijkt me. Kwestie van marktwerking en die wordt door diverse actoren beïnvloedt. Alle reden, zou ik zeggen, om de macht van de consument in dat krachtenveld niet te onderschatten.

It takes two to tango. Ben dus erg benieuwd naar je inhoudelijke reactie en aan te kondigen acties op het vlak van relatieverbetering. Ik werk daar graag (nog steeds) constructief aan mee. En, ik meen te weten, dat het er meer zijn die dat willen

Dus, beste Aart, voel je uigenodigd om hier op in te gaan. Er zijn ook buien waarvoor meer nodig is dan tijd om ze echt over te laten waaien.

Met een beste, kritisch betrokken, groet,
Peter.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....