VOOR DE HOOFDREDACTEUR AART AARSBERGEN. ECONOMISCHE SCHADE?

10 berichten - 1161 x bekeken
Beste heer Aart
Ook ik sluit mij volledig aan bij de mening van eerdere schrijvers
En ook ik wil graag benadrukken dat dit inderdaad een andere site is dan de velen andere fotosites
Er valt hier door de meningen van vele gebruikers een hoop te leren dit maakt het hier leerzaam en plezierig en schept toch ook een soort band met de gebruikers hier.
Ook jullie bijdrage door professionals met tips en uitleg bij de foto van de maand geselecteerd voor het magazine en de beschrijvingen van de top 3 van de week (welke ik nog steeds niet kan bekijken) geeft een extra waarde aan deze site dat stukje is natuurlijk jullie inbreng en dank daarvoor.
Maar door de plezierige sfeer hier en de vaak goede kritische en leerzame tips van de gebruikers vraag ik mij wel af of NG dit goed beseft en daarmee ten degen bewust is van het feit van wat voor onrust hier de afgelopen week is ontstaan.

Met vriendelijke groet,
Ron
Ik sluit mij volledig bij de eerdere schrijvers aan. Deze site is volgens mij niet bedoeld om te dumpen, maar om weloverwogen te plaatsen. Voor mij persoonlijk is het een site waar ik veel van heb geleerd en nog steeds leer op het gebied van fotografie.
Ik wens NG alle wijsheid om een goed besluit te nemen en een herstelactie op te starten, zodat de klanten (wij dus) blijven en misschien voor sommigen: weer terugkomen. Groeten, Carla
Beste Aart,

Ook ik sluit me aan bij de ingezonden reactie van Peter.
Deze site is een heel bijzondere, de gebruikers ervan moet je koesteren, naar mijn mening behoort het merendeel van de hier geuploade foto's tot de kwalitatief en creatief betere foto's, (nu met de dumpmogelijkheid iets minder maar zeker in relatie tot veel andere sites, een enkele goede sites daargelaten).

De reacties hier op gemaakte foto's bestaat niet alleen uit ohh en ahh's maar men geeft hier constructief commentaar, waardoor men elkaar stimuleert nog fraaiere foto's te maken. Dit alles resulteert niet zelden in prachtige opnames welke u daarna gratis in het Magazine kunt gebruiken.

Ik hoop van harte dat de voorgestelde verbeteringen gehoor krijgen.

Al ben ik (nog) geen lid en snij ik me met de volgende vraag zelf mee in de vingers, maar kunt u aub zo snel mogelijk die mogelijkheid van dumping van foto's onmogelijk maken?

De echte juweeltjes van foto's worden nu ondergesneeuwd!

Met vriendelijke groet,

Kees Jan
Ook ik sluit me aan bij Peter en hoop dat jullie als redactie er je voordeel mee doen.
Wij zijn toch de klant, en naar mijn mening is de klant nog altijd koning, of zie ik dat verkeerd.
Natuurlijk moeten we geduld hebben om jullie de kans te geven de hele boel weer goedwerkend op poten te zetten, maar een antwoord geven aan ons is toch ook wel zo netjes dacht ik.

Groeten,Irene
Beste Aart,

Ik sluit me geheel aan bij deze uiteenzettingen, die toch getuigen van meedenken: gratis adviezen. Ik zou zeggen: wees er ontzettend blij mee en hou je klanten vast!

Groet, Anke
Beste Aart,
Ik sta volledig achter het schrijven van bovenstaande personen.

Beste wens,
Willem.
Beste Aart, ik haak in op hetgeen Jolande verwoord….ik denk dat de conclusie mag zijn dat een site als NGFC een geweldig succes is, waar menigeen elkaar treft in het dagelijkse leven, In de protesten lees ik vooral wat men nu mist in de vernieuwde site zoals die nu functioneert en uiteraard mist men vooral duidelijkheid van NG zijde. Ik heb ook nog nooit op een fotosite een dagendurend en breed gedragen protest gezien als hier. Dat zegt eigenlijk wel iets, dat zegt iets over de betrokkenheid en dat zegt iets over hoe men de site waardeert en zeker ook dat dit meer is dan gewoon een zoveelste fotosite…een community is het wel degelijk.. Dat kan wel degelijk als een succes gezien worden, waar wellicht NG zelf nog niet van doordrongen was. Ik hoop van harte nu wel, want zoals Jolanda dit al zegt…daarmee is een grote verantwoordelijkheid ontstaan,
Groetjes
Loulou

Geachte heer Aart,
Van harte ondersteun ik het onderstaande verzoek van Peter.
Inmiddels is overduidelijk geworden dat de ngfotocommunity voor velen een héél belangrijke plaats in het (dagelijkse) leven is gaan nemen. Daarmee is voor u (en andere betrokkenen) een grote verantwoordelijkheid ontstaan. Ik denk dat de meeste commotie op de site een schreeuw om het nemen van deze verantwoordelijkheid is.
Zonder deze openheid en duidelijkheid staan we met onze rug tegen de muur, voelen velen zich kinderachtig behandeld en zijn de reacties navenant.
Geef ons s.v.p. duidelijkheid en ook als ontwikkelingen/consequenties voor u nog niet helder zijn, laat het ons weten.
Dat lijkt mij de beste manier om te laten zien dat u ons serieus neemt.
Groet, Jolande
Ik ben het inhoudelijk eens met Peter.

Waar veel gebruikers problemen mee hebben is de verandering en dat is begrijpelijk. En de meesten hebben ook geen problemen met vernieuwing, maar de vernieuwde site is dusdanig anders dat het zoeken geblazen is voor veel gebruikers. Hierdoor verdwijnt het plezier op de achtergrond en haken ze af.

Verder zag ik dat @DickHuijer met hetzelfde gevoel zat over het abonnement van NG. Ik ben ook abonnee van NG. Naast het prachtige magazine had ik uiteraard het voordeel meer dan 15 foto's te mogen uploaden. Wat hebben wij nu nog aan extra voordeel als abonnee op deze site?

Ik vind wel dat we de NGFC Support de tijd en de kans moeten geven om de genoemde problemen in kaart te brengen en deze snel op te lossen om zo het plezier weer terug te krijgen. Aangezien er behoorlijk wat berichten zijn toegevoegd aan het forum denk ik dat ze daar al een aardige kluif aan hebben.

Als het NGFC Support hulp nodig heeft op welke manier dan ook, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Met vr. groet,
Alwin
Beste Aart

Zo her en der te lezen is er een substantiele groep personen niet echt tevreden gesteld met je reactie jl vrijdag.
Ik roep je dan ook opnieuw op om nader inhoudelijk in te gaan op de diverse verbetervoorstellen die door kritisch, betrokken leden zijn gedaan ter versterking van binding tussen NG en de leden van deze community en ter verbetering van de inrichting en het gebruik van deze site.

Ook lees ik graag welke lering er nu getrokken gaat worden uit drie keer op rij knullig verlopen verbouwingen aan deze site en tot welke concrete acties dat op welke termijn zal leiden.

Ik vraag dus ook nadrukkelijk naar een reactie die blijk geeft van andere, meer betrokken, wijze van vorm en inhoud willen geven aan de relatie met de leden van de NGFC en de abbonee's van het magazine die op deze site actief zijn.

Daar lees ik tot op heden helemaal niets over. Ik vind het tegen die achtergrond toch wel wat dubbel als je dan wel je schrik uit over mogelijke economische schade maar niet over relationele schade.

Wat die economische schade betreft: het is in 1 ste instantie NG zelf die een aantal van zijn eigen abbonees en leden aan het wegjagen is.

Dat een ontevreden klantenbestand c.q. weglopend klantenbestand ook een effect kan hebben op de bereidheid van adverteerders om te investeren moge evident zijn.
Zij zien niet graag dat een voor hen interessante doelgroep de deur uit gejaagd wordt. Die zorg c.q. schrik van je is ook heel terecht lijkt me. Kwestie van marktwerking en die wordt door diverse actoren beïnvloedt. Alle reden, zou ik zeggen, om de macht van de consument in dat krachtenveld niet te onderschatten.

It takes two to tango. Ben dus erg benieuwd naar je inhoudelijke reactie en aan te kondigen acties op het vlak van relatieverbetering. Ik werk daar graag (nog steeds) constructief aan mee. En, ik meen te weten, dat het er meer zijn die dat willen

Dus, beste Aart, voel je uigenodigd om hier op in te gaan. Er zijn ook buien waarvoor meer nodig is dan tijd om ze echt over te laten waaien.

Met een beste, kritisch betrokken, groet,
Peter.

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....