Update sitevernieuwingen (7)

37 berichten - 1874 x bekeken

langzamerhand vind ik inderdaad dat de verbeteringen op de site t.o.v. de oude situatie nu echt de overhand gaan krijgen!

Tot mijn verassing zie ik net dat de manier waarop je naar favorieten kunt kijken positief veranderd is. Ik kijk hier niet alle dagen, dus misschien was het al een tijdje zo. 

Een goede verandering, zelfs een verbetering ten opzichte van de oude site.

Groetjes,

Gerry

Kijk ook op http://www.1ivision.blogspot.com 

Hallo NG,

Bedankt voor jullie reactie, we wachten af en zien de aanpassingen graag verschijnen!

Groetjes,
Thirza

Aanstaande woensdag volgt hierover een update.

Met vriendelijke groet,

SupportNGFC

Thirza, stuur hen een email. Ze lezen niet alles hier. Of een email helpt, is nog maar de vraag, want ik krijg ook geen reactie op hetzelfde verzoek als jij doet.

Groetjes,

Donald

Bij deze breek ik het onderwerp favorieten nog maar een keer open.
Na inmiddels weer diverse zaken hersteld en vernieuwd te hebben, liggen er nog steeds onbeantwoorde dingen bij de NG redactie. Zoals de favorieten.

- Staan hier blijkbaar nu zowel de voorheen aanbevolen fotografen in, maar ook je eigen aanbevelingen plus de favoriete foto's?

- Komt er nog een verdeling zoals het voor de grote verandering was?

- Zodat we weer kunnen zien we je zelf hebt aanbevolen/favoriet gemaakt en welke personen dat bij jou hebben gedaan?

Zou graag duidelijkheid hierover zien NG en hoop graag een reactie te ontvangen.

groetjes,
Thirza

Oké ik snap het, dit is wat men noemt een NG schrijf verwarring ipv de Babylonische spraak verwarring;-) Misschien zijn ze aan het kijken wie het hier het langste volhoud zonder gek te worden??

Helemaal zjuust Jan.

@SupportNGFC doe er eens wat aan?

Groetjes,

Donald

@Irene: alles staat wel in volgorde: ik heb dat probleem reeds meer dan 1 maand geleden gemeld, en vorige week nogmaals. De volgorde die ze gebruiken is zeer revolutionair: het laatst gelezen onderwerp staat bovenaan, het onderwerp dat daarvoor gelezen werd staat op de tweede plaats, enz. Als je als experiment bv een onderwerp leest waarop jaren al geen reacties gekomen zijn, dan komt dat onderwerp bovenaan in de lijst.

Ze vertikken het gewoon een domme tikfout (of is het dan toch een denkfout) te verbeteren in hun programmatie alhoewel ik hen de pap in de mond gegeven heb.

NG: als je het nu nog niet gesnapt hebt: onderwerpen rangschik je volgens de laatste schrijfactie en niet volgens de laatste leesactie.

Ja en wat me ook mateloos irriteert op dit moment is het feit dat je in het forum eerst goed moet kijken welke datum er iets geplaatst is omdat niets maar dan ook helemaal niets op volgorde staat.

Soms heb ik zin te gaan gillen, maar of dát zal helpen????

Ik ga het toch proberen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Pfff lucht wel op!

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....