ook even voorstellen!

4 berichten - 331 x bekeken

Hallo,

Ik ben hier dus ook nieuw en heb al wat foto's geplaats die naar mijn mening redelijk goed zijn. Natuurlijk zullen heel veel mensen er anders over denken en ik ben dan ook nieuwsgierig naar hun mening, tips en trucs.

Ik ben een beginnend fotograaf en fotografeer met een canon eos 500d icm met een sigma 18-200 OS lens.

Op en aanmerkingen zijn zeer welkom zodat ik leer van andermans ervaring.

Alvast bedankt voor de reacties op mijn foto's

Groeten Joop

welkom Daphne,

Je kan hier wel degelijk iets leren.  Verwacht echter niet direkt veel reacties op foto's.  Het helpt wel als je zelf comments geeft bij anderen hun foto's, dan komen ze al eens sneller bij jou kijken.  Uit het zelf comments geven leer je trouwens ook veel, je gaat stilaan anders naar foto's kijken.  Lees ook de comments bij andere foto's, vaak ook nuttig en heb je een vraag, gewoon op 't forum zwieren, meestal komt er wel goeie reactie (wel vaak van dezelfden, maar ze geven goeie raad.

Maar bovenal, neem veel foto's, leer je toestel kennen en geniet ervan.  Dan komt de rest wel vanzelf, soms snel soms traag, maar beter zullen je foto's wel worden.

Groetjes.

Raf

Hoi Daphne,

Welkom op deze site. Hoop dat je er veel van kan leren. Een andere optie is om een fotocursus te gaan volgen. Hier leer je om met de camera om te gaan en te kiezen hoe je de camera instelt onder verschillende situaties. Tevens leer je te kijken naar je onderwerp en hoe je de foto moet opbouwen.

GrtZ

Christian

hallo iedereen!

mijn naam is Daphne, 21 jaar oud, en woon in Almere.

Ben in bezit van een Canon EOS 350D,

Omdat ik mij mega iriteer aan het feit dat mijn foto's prut zijn, en een ander zo uit de losse pols foto's maak, ben ik opzoek gegaan naar informatie. Zodoende kwam ik hier uit, en ik dacht kan altijd proberen toch?

Ik denk dat ik met dit toestel heus degelijke foto's kan maken, maar ik ben er gewoon niet handig in. toestel is van mijn vriend en ben er nooit zo mee bezig geweest.

ik ben benieuwd of ik hier het een en ander kan opsteken, maar als ik het zo zie moet dat geen probleem zijn :)

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....