Eerste NG-meeting in Belgie: Leuven zaterdag 1 oktober 2011

110 berichten - 5235 x bekeken

Hoi Iedereen,

Wat vind ik het jammer dat ik er niet bij heb kunnen zijn.
Maar ja wat wil je we zaten vast op Jamaica (ongeluk).
Zoals de meeste wel weten moesten we daar blijven ivm met een ongeluk.
Gelukkig mochten we vanaf 3 oktober weer naar huis komen en zijn we dus met het eerste beste vliegtuig richting NL in gesprongen.

Tot een volgende meeting

Gr Karin

Heb ook al een selectie gemaakt van fotos. Alle commentaar van jullie om betere fotos te maken meer dan welkom!
Donald nogmaals bedankt voor de organisatie van deze meeting. Het was geslaagd, ook al moest ik plots vroeger weg dan gepland.
Groetjes en tot de volgende,
Michael

Ik kom morgen nog eens kijken naar jullie kunstwerkjes ;) De site is t e r g e n d traag deze avond :( :(

Elke

Deelnemers aan de meeting, klik hierboven op 'Wedstrijden' en doe mee. De redactie heeft voor een pooi prijzenpakket gezorgd. Wie het ook gaat winnen, graag wil ik NU al de redactie danken voor de medewerking en het samenstellen van een fantastisch prijzenpakket.

Groetjes,

Donald

Donald, Claire en Anke en alle anderen,

Heb een super leuke dag gehad en die had ik wel nodig op deze moment.

Jullie hebben allemaal ervoor gezorgd dat ik mijn gedachte kon leegmaken en een mooi doel voor ogen had.

Eeen zware week werd in schoonheid afgesloten zaterdag.

Bedankt iedereen.

Gr Eddy

Beste allemaal,

In principe is het uploaden op de reguliere wijze (het plaatsen van NGLeuven in de omschrijving) helemaal in orde. Maar voor het overzicht hebben we besloten om een extra tab aan te maken op de wedstrijdenpagina:

http://www.nationalgeographic.nl/community/wedstrijd/leuven-meeting-2011

Hier kun je eveneens je serie uploaden. Zo hebben we alle series bij elkaar. Bij het selecteren van de serie zullen we in dit overzicht kijken maar ook zoeken op het thema NGLeuven zodat we geen enkele foto over het hoofd zien.

Met vriendelijke groet,

SupportNGFC

Dag Raf :-)

Je moet gewoon een nieuwe serie aanmaken voor je foto's met de titel NG Leuven...en da's alles...

Groetjes, Ingrid.

Donald,

moet die "NG Leuven" in de titel van de foto of in de beschrijving, ben niet zo vertrouwd met het wedstrijdgebeuren. En hoeveel foto's mogen we insturen?

Heb m'n twee eerste intussen erop gezwierd

Donald en Anke, een dikke bedankt voor de organisatie, die pluim mag op jullie hoed want door tijdsgebrek heb ik niet echt zoveel kunnen bijdragen. Ik had een super dag, heb een aantal heel fijne mensen ontmoet en aan het werk kunnen zien. Was zeer leerrijk voor me. Alleen jammer dat de studenten zich hadden verschanst ;-p en nog veel jammerder (zeg je dat wel zo?) was dat ik vroeger weg moest, viel me niet makkelijk ... maar het optreden daarna heeft veel goed gemaakt (gelukkig maar)

Ik hoop dat er snel nog zo'n dagje mag komen.

Heb al enkele foto's gezien en ga proberen de mijne er zo snel mogelijk op te zetten. Hopelijk heeft de dag van morgen dus even een paar uur meer voor me :-)

Ook an de anderen trouwens een dikke bedankt om me een fijne dag te bezorgen.

Groetjes aan iedereen.

Raf

NG Leuven is voldoende voor de redactie, Phyllis.

Ook ik wil iedereen, die aanwezig was danken voor het welslagen van de meeting. Het is een gezellige dag geweest en ik ben blij dat iedereen het naar de zin heeft gehad.

Een woord van dank ook aan hen, die om verschillende redenen alsnog hebben moeten afzeggen. Dat zij de moeite hebben genomen om bij mij af te zeggen, kan ik waarderen.

Helaas zijn er ook enkelingen geweest die niet zijn komen opdagen zonder daarvan de organisatie te verwittigen. Nogal onbeleefd niet even ee email te sturen.

Groetjes,

Donald

Top 3 van de week
zeven Annemaaike 1 2 3
Twitter
Laatste tweet Bekijk hier de video's van #EditieNL en #EenVandaag met red. Pancras Dijk over de #Mayakalender: http://t.co/BRTWZb5b http://t.co/gPkhISjW NatGeoNL 11-05-12 22:33
Facebook
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Geselecteerd voor het Magazine
Freedom at Geyser Sunrise Alexangfc
Meest bekeken

field-of-clover info_arrow
LoulouBeavers
Field of clover
verlangend-1 info_arrow
Anmalume
Verlangend....